arielfaaland Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 mhm.. Satt på en kafè engang, fikk et smørdbørd rett før stengetid... Men enig at det er ganske teit at folk kommer og får seg ei pølse 1 min før stengetid:-) Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Pleier stikke på statoil en gang i løpet av nata,når jeg er sulten og er på lan med venner da . Der får man masse mat, alt som skal vekk boller rundstykker, pizza, pølser og det andre de har. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Om man kjøper en del ting da? Som cola, sjokolade og annet godt. Da burde man jo få pølse... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Om man kjøper en del ting da? Som cola, sjokolade og annet godt. Da burde man jo få pølse... makes sense Lenke til kommentar
akringen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg tar med meg pølsene hjem og gir de til hunden min! Gjett om det er noen som blir glad da!! Har aldri hatt problemer med folk som skal ha gratis mat før stengetid. Kaster alle pølsene 15 min før stengetid så jeg rekker å vaske før jeg drar hjem (får ikke betaling for å være igjen etter stengetid og vaske...) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 jaja... Kan jo altids stikke på Rimi ved stengetid, for da får eg fullt av kylling og andre ferskvarer som er i ferskvaredisken Kylling og ostepølse Å jobbe på Rimi har sone fordeler, spesielt når sjefen er bror min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå