Gå til innhold

Gratis mat på Esso

MrLuni

Anbefalte innlegg

Konge... Vi (gjengen) fant ut at vi sultne, så vi prang på Esso'n. Vi kom dit i 24 tia og fikk vi mange gratise pølser for dei skulle stenge!

Tips til dei som er sulte på ei Ostepølse :love: Spring på Bensinstasjoner når det stenges.

Endret av luni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom stadig vekk noen drittunger og skulle ha gratis pølser på stasjonen jeg jobbet på før. Delte aldri ut noe, for hvis man begynner med det har man det jo gående. Ser for meg en kø av folk som er sultne på gratis pølser klokka 23:59.

Hehe.. hadde nok heller gitt til dem som kom inn 5 minutter før stengetid som ville kjøpe en pølse!

Lenke til kommentar
Kom stadig vekk noen drittunger og skulle ha gratis pølser på stasjonen jeg jobbet på før. Delte aldri ut noe, for hvis man begynner med det har man det jo gående. Ser for meg en kø av folk som er sultne på gratis pølser klokka 23:59.

Kjenner til dette. Jobbet på bensinstasjon for noen år tilbake, og det kom alltid noen som trodde at alt var gratis før stengetid. :nei:

Lenke til kommentar
"hvor mye koster en pølse nå?"

"det samme som alltid"

"men har dere ikke noe tilbud på pølser nå rett før stengetid?"

"nei!"

"jammen...de skal jo bare kastes uansett..."

"jepp!"

hehe...

Opplevde nøyaktig det samme veldig ofte da jeg jobbet på kiosk.

Det artige er at de som kommer å spør etter gratis pølse er folk med det jeg antar er normal inntekt. De burde jo ha råd til å kjøpe pølse om de har lyst på det.

Hørte noe om at noen varm-mat steder sørpå startet å gi det som var til overs til uteliggere og andre fattigfolk som sliter. Det synes jeg er ett godt tiltak.

Lenke til kommentar
Men er det en pølse som har liggi der en stund, også kommer en kar inn å skal kjøpe. Så får man jo den gratis siden det nesten vokser mugg ut på sida av den.

Ja, bevares. Har pølsene ligget lenge og noen vil kjøpe, så gir jeg de heller vekk enn å selge en vare som ikke holder mål. Men det er en annen sak spør du meg.

Det som irriterer meg er når folk tror at varmmat er gratis før stengetid.

Lenke til kommentar
Men er det en pølse som har liggi der en stund, også kommer en kar inn å skal kjøpe. Så får man jo den gratis siden det nesten vokser mugg ut på sida av den.

Ja, bevares. Har pølsene ligget lenge og noen vil kjøpe, så gir jeg de heller vekk enn å selge en vare som ikke holder mål. Men det er en annen sak spør du meg.

Det som irriterer meg er når folk tror at varmmat er gratis før stengetid.

Enig. Jeg hadde ikke noen problemer med å gi bort det som var til overs, men når folk om KUN for å få dette, gadd jeg bare ikke. Skulle tatt seg ut med en haug med folk rekende rundt i sjappa en halvtime før stengetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...