Goodall Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Altså jeg hae en disk jeg skulle formatert til fat32, men det lar seg jo ikke gjøre i windows xp Partitonmagic får jeg bare bluescreen når jeg skal aktivisere den sånn som litt andre programer etter at jeg fikk meg sp2 Så hvordan kan jeg få denne disken til fat32? Hvorfor jeg skal ha fat32? Jo for i dag kommer en pc med liten disk og masse virus, så jeg har funnet fram en gammal disk som jeg skal ha backup på og siden han bruker windows ME så må jeg jo ha fat32. For å si det slik jeg vil ikke koble hans disk på min pc trenger hjelp nå, da jeg skal bort snart og når jeg kommer hjem så må jeg ha alt klart Takker for hjelp Jeg har også lest at det er et eller annet man kan gjøre for at sp2 aksepterer et program, så man slipper blusecreen dritten, men husker ikke åssen Så er det noen som har et alternativt program eller en måte å lure sp2 på slik at jeg får aktivert min partitonmagic så er jeg VELDIG takknemlig Endret 7. november 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 www.bootdisk.com last ned 98 oppstartsdiskett og formater ved å skrive format stasjonsbokstav: må du partisjonere kan du skrive fdisk og partisjonere med den Eller du kan bruke diskmanager under adminastrative verktøy i xp og så formatere i min datamaskin Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) er det mulig å få disse filene over på usb penn da jeg ikke har floppy? og år det an å boote fra usb? går bare ann å formatere til ntfs i xp edit: fiksa det, takk for hjelpen Endret 7. november 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå