Gå til innhold

Hansol 920P Erfaringer? C'Mon! Svar :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettop godt til anskaffelse av en Hansol 920P, jeg synes det er noe rart med denne skjermen, over hele skjermen er det masse streker som synes hvis du bare titter litt på den. Noen som har den samme skjermen? Jeg synes dette er _MEGET_ ubehageligt å har tenkt til å bruke angreretten på denne skjermen å gå til anskaffelse av en bedre skjerm.. Noen som har noen annbefalinger, skal værtfall holde meg under 4000,-

Men er det flere som har merket disse strekene over alt på skjermen? Jeg tror det ligger i bilde røret, men er Invar Shaddow Mask et dårlig bilde rør? Eller er det noe jeg kjn gjøre med skjermen for å få dette til å ordne seg?

Alle svar mottas med Svært Stor Glede :smile:!

Mvh.

Simen Bakke

AMD XP 1800+,ASUS A7V-333, Chieftec BigTower SølvBlått, ASUS GF4Ti4600, TwinMOS 256MBDDR PC-2700, Creative Audigy Player + Inspire 5.1 5300, Telenor ADSL 704/128k, Windows XP Pro, (Bygd selv :grin: *stolt*

[ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-05-24 23:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei cristt!

Ja.. Jeg er også svært missfornøyd med denne Hansol skjermen, selv en LG til 150,- mer er MYE mere behagelig å se på, dette viste jo ikke jeg, men jeg skal benytte meg av angreretten og sende skjermen tilbake til Komplett, og kjøpe men en ny og bedre skjerm. Den skal aller helst være 19", noen som har tips om en bra 19"? Til en ikke så aller værst pris?

Nå som jeg har begynt å tenke på at skjermen er jo kansje den viktigste komponentet, fordi det er jo den vi sitter å ser på i mange timer om dagen så har jeg faktisk vurdert Sony Trinitron 19" 420G, men den blir litt i dyreste laget.. Noen som har noen gode annbefalinger?

Det hadde vært flott å holde seg under 4000,-...

Lenke til kommentar

Har en Hansol 900P - det er vel kanskje forløperen til 920?

-Den suger i allefall...bildet er ok, men den knitrer og suser når jeg har slått den av.

Prøvde å sende inn skjermen for å få ny hele 3 ganger. Skjermen jeg har nå er altså den 3. av samme type, men det er ett eller annet feil med alle sammen.

Hansol SUGER!!!

Lenke til kommentar

Har også Hansol 900P. Klager ikke akkurat. Finnes ikke billigere 19"! Kjører 85Hz i 1280x1024, og er helt O.K å se på. Men skjermen virker billig, for det er den jo. Liker ikke lyden som oppstår når den skifter mode! Samtidig knitrer det når jeg skrur den av. Men Men. Jeg presterte å miste den ned en liten steintrapp, knuste det en hjørnet av plasten, men skjermen er god som ny!!

Lenke til kommentar

Kjøp Samtron 96P...

19" med max oppløsning på 1600*1200

Koster bare 2600 på psdata.no

Jeg har bare gode erfaringer med denne skjermen (nesten)... Fant ut forrige uke at den pipelyden som jeg har når skjermen står i stand-by ikke skal være der. Så da får jeg ny skjerm på garantien!!! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...