robgar Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei, jeg er sikkert ikke alene om å få mailen fra en godtroende venn med milelang from liste. etter at du har orket å scrolle deg ned i 2min møter du denne meldingen: Dear Hotmail User, Because of the sudden rush of people signing up to Hotmail,it has come to our attention that we are vastly running out of resources. So, within a month's time, anyone who does not receive this email with the exact subject heading, will be deleted off our server.Please forward this email so that we know you are still using this account. WARNING WARNING We want to find out which users are actually using their Hotmail accounts. So if you are using your account, please pass this e-mail to every Hotmail user that you can and if you do not pass this letter to anyone we will delete your account. From Mr. Jon Henerd Hotmail Admin. Dept. Our hotmail system is getting to crowded!! We need you to forward this to at least 20 people. I know this seems like a large number, but we need to find out who is really using their account. If you do not send this to at least 10 Hotmail members, we will delete your account. Sorry for this inconvenience. Sincerely, Director of Hotmail Services VIKTIG VIKTIG Du nmå sende ndenn mailen videre til minst 10 pers. ellers så sletter de hotmailen din Ja, det høres nå "veldig" troverdig for min del, hva synes dere? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Fikk den sammen tingen i au... Snakk om ein dårlig spøk Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Den mailen fikk jeg for et år siden eller no. Sendte den ikke vidre og gjett hva? Jeg har fortsatt mailen min. Så det er bare bullshit. Endret 7. november 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dumskapen herjer på nettet. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Den mailen fikk jeg for et år siden eller no. Sendte den ikke vidre og gjett hva? Jeg har fortsatt mailen min. Så det er bare bullshit. Sier du det? Jøss. Helt sikker? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 så morsomt at slike meldinger alltid har minst 10 skrivefeil Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hater slike meldinger Hvem som helst kan sende en sånn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Den mailen fikk jeg for et år siden eller no. Sendte den ikke vidre og gjett hva? Jeg har fortsatt mailen min. Så det er bare bullshit. Sier du det? Jøss. Helt sikker? Trodde du det var seriøst?!?! et tips, hvis det er noe viktig så sender nok hotmail mld selv... og er det skrivefeil... da er det 28000% att det er feik....... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 var noe sånn ute å rulla for en stund siden også, nesten alle trodde på det å mailen min ble bra spamma ned Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har nå fått den samme mailen av 5 forskjellige personer, den første for 6 måndeder siden, og jeg begynner å bli skikkelig lei. Det er bare tull, hotmail gidder uansett ikke sjekke hva som kommer ut fra kontoen din. Om de gjorde det kunne jo hvem som helst ha skrevet det samme tittelemnet som den mailen har. Det værste av alt er at det er folk som tror på dem :s Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Den mailen fikk jeg for et år siden eller no. Sendte den ikke vidre og gjett hva? Jeg har fortsatt mailen min. Så det er bare bullshit. Sier du det? Jøss. Helt sikker? Trodde du det var seriøst?!?! et tips, hvis det er noe viktig så sender nok hotmail mld selv... og er det skrivefeil... da er det 28000% att det er feik....... Er det ikke seriøst? Hva mener du? Trenger man ikke sende den videre sier du? Du vil bare ha meg til å miste hotmailen min så du kan ta den selv!!! Hotmailen min er [email protected] Jeg vet du vil ha den din tyv. Lenke til kommentar
K^maNN Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fikk den samme mailen skrevet i størrelse 24 med rød skrift.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hotmail sauger!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå