værdama Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei jeg lurer på om det er verdt og kjøpe en ps2 bare for og spille SA? nå tenker jeg på en brukt en da. siden gidder ikke og kjøpe en helt nye en. men er det verdt det? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 SA er verdt en ny ps2.. de koster jo bare 13-1400 spenn for tidne.. og da får du den slimme nye som er kommet... i tillegg kommer det flere god-titler ila de neste par mnd, så jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe ps2 nå Lenke til kommentar
værdama Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 men kjøper jeg ps2 så har jo ikke penger til SA men then i have to spare noen money Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 i tillegg kommer det flere god-titler ila de neste par mnd, så jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe ps2 nå hvem da? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du kan jo eventuelt vente til SA kommer til PC, hvis du klarer å vente så lenge, er vel fremdeles to-tre måneder til... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 vet og det vet jeg ikke om jeg klarer men det finnnes jo mange andre kule spill til ps2 da? Lenke til kommentar
ML Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du kan jo eventuelt vente til SA kommer til PC, hvis du klarer å vente så lenge, er vel fremdeles to-tre måneder til... San Andreas kommer ikke til pc før mellom våren og sommeren neste år. jeg synes det er verdt å kjøpe en ps2 nå og spare til SA! og som sagt det er ikke så veldig dyrt for en ps2 nå. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 ok noen som kan si meg hvor mye en playstation koster i butikk uten noen tillegsdeler? bortsett fra kontroll da kjekt med kontroll Lenke til kommentar
3dme Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 fra 1495 og oppover for sånn slim,den gamle må kjøpes brukt mer eller mindre.. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) hakke lyst på slim . jeg vil gjerne se den stå på kommoden med san andreas cover på og ikke gjemme seg bare alt annet dritt på kommoden. men takk for svar da. hehe Endret 7. november 2004 av værdama Lenke til kommentar
Robbs Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jo kjøp ps2 nå. Hvis du har en EB games buttikk i nærheten så kan du bytte inn andre spill mot SA! Men da må du ha et par trur jeg. men du kan jo legge til med penger ddet du ikke har i spill da. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jo kjøp ps2 nå. Hvis du har en EB games buttikk i nærheten så kan du bytte inn andre spill mot SA! Men da må du ha et par trur jeg. men du kan jo legge til med penger ddet du ikke har i spill da. Man må ha 5 brukte ps2 spill, som er verdt mer en 80kr. trur det er uaktuelt siden han ikke har ps. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har bestillt meg ps2 bare for SA nå! Tror nokk det er verdt det! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Den gamle utgaven av PS2 (non-slim) koster 1290 på space world, hvor en slim utgave koster fra 1400 og oppover. Vurderer å kjøpe en PS2 bare for å spillet SA, men tror ikke jeg har råd til det, får bare bite i det sure eple og vente Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 i tillegg kommer det flere god-titler ila de neste par mnd, så jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe ps2 nå hvem da? for min del er det Gran Turismo 4 som gjelder. Kommer vel like over nyttår her i europa.. ellers er det en del mennesker som maser om noe nytt Metal Gear solid greier, uten at jeg skal skrike for høyt nå (har aldri likt den typen spill)... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvis du liker spillet veldig godt vill jeg kjøpt det. Når jeg kjøpte Playstation var det kun på grunn av Final Fantasy. GTA er en bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå