-ELK- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg skal kanskje kjøpe meg et videokamera som jeg kan bruke til å filme bmx (triksykkel) og snowboard for det meste. Jeg er rimelig grønn innen videoområdet. Hvor mye bør jeg gi for et helt greit kamera? Og hvilke funksjoner bør det ha? Det må selvfølgelig kunne bli koblet til pc for redigering. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tja.. For slike formål er det sabla greit og ha et "håndtak" på toppen.. Ellers kommer det heelt ann på hvilken prisklasse du tenker i.. Lenke til kommentar
hopless Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Enten kjøper du kamera med håndtak på, f.eks canon xm2, sony vx-2100 Som ligger i 20-30 000kroners prisklassen. I tillegg så bør du jo ha feit fisheye/vidvinkel linse. Ellers kan du kjøpe ett billigere kamera med analog inn, sånn at du kan koble til bullet kamera, sånn liten linse sånn at du kan ha kameraet i sekken og linsa festet til hjelmen f.eks. Pris rundt 10-12 000kr. DU bør også ha ei grom linse til kameraet her også, siden det ikke altid er behov for den eksterne linsa. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Se etter kamera brukt. Du finner en del bra/billig brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå