quarkey Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hei, Her er mitt første portrett, ønsker tips om hva jeg kan forbedre til neste gang. http://home.no.net/quarkey/akam.no/Martin.jpg http://home.no.net/quarkey/akam.no/MartinBW.jpg Mvh Steffen Endret 7. november 2004 av quarkey Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hahaha! nå hakke jeg peil på bilder, men det der var stilig! *glise* nå er det nok på tide å legge seg, gitt. Lenke til kommentar
LiZt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kult konsept! Hvordan gjorde du dette? Forbedringspotensiale: Rydd opp i bakgrunnen, det blir forvirrende - og brett tøyet når det er tørt! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Meget bra lagd.. Hvis dere ikke er trillinger! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ' date='07/11/2004 : 04:18'] hahaha! nå hakke jeg peil på bilder, men det der var stilig! *glise* nå er det nok på tide å legge seg, gitt. det har vært på tide å legge seg lenge om bildet; som det er nevnt er bakgrunnen alt for rotete/dominerende.. rydd opp. ellers var det *litt* tøft, ikke noe extraordinært, men litt tøft var det.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du har bare hatt kameraet på stativ, og tatt 3 forskjellige bilder og så smeltet disse sammen? Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Du har bare hatt kameraet på stativ, og tatt 3 forskjellige bilder og så smeltet disse sammen? Ja det stemmer, tok litt tid for ting ble litt forandret i alle 3 bildene men det gikk til slutt. i det ene bildet stakk benet ut på siden, men greide å trikse det vekk med de andre 2 bildene. hehe. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Kult konsept! Hvordan gjorde du dette? Forbedringspotensiale: Rydd opp i bakgrunnen, det blir forvirrende - og brett tøyet når det er tørt! Jeg rydda faktisk litt av det som var i bakgrunnen. Men tydeligvis ikke nok Oppe der vasen står var det en hel masse med rare saker og ting. + Tøyet var ikke helt tørt... hehe. Ellers takk Edit: Skal faktisk brette tøyet nå, har satt på musikk og alt er klar for en liten brett-ex. hehehe Endret 7. november 2004 av quarkey Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det første som slo meg i det første fargebildet var knappenålen på veggen. Den var veldig forstyrrende, men jeg ser du har rettet dette opp i S/H edition. Kul ide, men det er litt for mye rot i bildet. Ellers et fint bilde! Lenke til kommentar
notnA Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Stilig Må prøves :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå