CurSe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Så akkurat Dawn of the dead, men det var noen ting jeg ikke fikk til å stemme. Helt i starten av filmen så blir jo politimannen utsatt for "monsterblod" i sitt åpne sår, hvorfor blir ikke han en "zombie" i løpet av filmen? Btw, makan til irriterende slutt er det lenge siden jeg har sett Ville jo vært som om Frodo ikke skulle klart å ødelegge ringen i Atter en konge. Bruke 3 filmer for å se om han klarer det, men så gikk det ikke likevel... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Syns slutten var helt rå jeg Hvorfor i alle dager skulle man ha happy ending i en sånn film? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 De som blir bitt av zombiene blir jo ikke smittet via blodet, men via bittet...hvorfor skulle han da blitt en zombie av deres blod? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Det er ikke bare bittet, det er blodet som blandes som gjør at de blir zombier (se den orginale dere ) Endret 7. november 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
farke Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hva som forårsaker zombifisering er uklart, men det virker logisk at om man blir zombie av å bli bitt, blir man zombie av å blande blod. Derimot får ikke Ving Rhames zombieblod i sitt åpne sår, det eneste blodet er hans eget som kommer fra såret han fikk da han skar seg på fontenen. Slutten er forresten dritbra - DET ER INTET HÅP! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Vi snakker remaken nå eller? Har bare seett originalen jeg, den er morsom! Der klarer da to stykker å rømme til slutt hvis jeg ikke husker helt feil. Endret 7. november 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå