abedin Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Heisann Jeg er en student som studerer i Utlandet. Jeg lurer på om det er mulig å få tilbake momsen på en pc kjøpt fra itbutikken. Har kontaktet Itbutikken via mail og svaret jeg fikk var : Hej, når vi sælger varen til dig, er det med norsk moms. Når varen kommer til Norge, og du vil have den med ud af landet, er det din kommune du skal henvede dig til for at få refunderet norsk moms. Vel er litt skeptisk om det går siden jeg alt annet jeg har kjøpt, har jeg alltid fått med meg skjema for momsfritak ??. Er det mulig å ta med kvitteringen og få skjemaet et annet sted ?? slik som danske itbutikken.no sier ?? Mvh. Abedin Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jepp min bror fikk pengane tilbake når han flytta til australia,(flytta daget etter han kjøpte pcn) tror regelen er at hvis man flytter 2 uker etter man har kjøpt noe får man momsen tilbake. Butikken klarte å gjøre en feil da å betalte tilbake hele beløpet hehe han gadd ikke betale tilbake å nå har han inkassekrav som ble sendt helt ned til australia Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Butikken klarte å gjøre en feil da å betalte tilbake hele beløpet hehe han gadd ikke betale tilbake å nå har han inkassekrav som ble sendt helt ned til australia ROFL!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå