PsykoRage Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hva er trolling egentlig? Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 å trolle er vel å kaste tryllekunster over folk. Å trolle en fyr til en frosk har jeg alltid ønsket å kunne gjøre. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Trolling er jo også noe fiske-greier, er det ikke? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er mange som bruker ordet 'trolle' som f.eks. 'tulle', 'spøke' e.l. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Trolle = være lame, gjøre ting bare på faenskap på et forum. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) EDIT: Endret 7. november 2004 av Swag Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Fra rørosdialekt: Troillåt; (adj) slem, irriterende, brukes helst om barn. EDIT Brukt i en setning: Itj vårr så troillåt mot 'n no a! Dette er ikke slik som jeg snakker, men jeg har bodd her i 16 år. Mener særlig å huske at dette ordet ble brukt relativt frekvent i barnehagen. Endret 7. november 2004 av Mikka Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Oki, nå skjønner jeg det! Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Så vi kan trekke konklusjonen at det er rosenborgspillere (troillongan) som er på ferde når det skjer noe faenskap her på forumet? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://www.gnaa.us <- Verdens mest profesjonelle trolle-organisasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå