bonna_forre Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Heisann=) Jeg har et problem med mp3 spilleren min jeg kjøpte på gran canaria! Den har virket hele tiden når jeg har brukt den, men en dag skjedde det noe gale slik at jeg måtte formatere den når jeg hadde satt den i usben! Og når jeg legger inn sanger på den så kommer det bare "NO" opp på displayet Vet noen hva jeg skal gjøre for å ordne dette?? Alle forslag og "svar" tas godt imot=) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 formaterte du den som NTFS?? mange spillere (jeg har ikke kommet over en eneste) som ikke takler NTFS...prøv å formatere på ny med FAT32 (mulig det bare står "FAT"der du kan velge). Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Takk for forslaget.. Men når jeg setter mp3-spilleren inn i usben så finne ikke pcen den! Før når jeg satte den inn ¨så var den alltid flyttbar disk K:! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jeg fikk det til=) Tusen takk for hjelpen=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå