harald_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Denne maskina er vel laget for unix, men vil det gå, og eventuelt, hvordan vil det gå å instalere slackware for eksempel på den? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hva slags CPU er det snakk om? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er relativt sikker på at det er den MIPS R12000 300MHz Lenke til kommentar
sth Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Linux støtte til SGI O2 er veldig dårlig . Du kan sjekke linux-mips.org , men tror ikke mange driver aktiv utvikling av Linux til R5000/10000 i særlig grad . Så det beste er nok å bruke IRIX som jo er mye diggere enn Linux imho Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Så det beste er nok å bruke IRIX som jo er mye diggere enn Linux imho Hum ok. Men da tror jeg at jeg skrinlegger det. I og med at jeg nettopp har starta å lære meg linux så tror jeg at jeg holder meg der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå