dudley.no Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 noen her som spiller via nevnte prog? Kan jo møtes for rainbow six eller halo eller noe annet? Lenke til kommentar
eNix Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) deleted Endret 10. november 2004 av eNix Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 add meg på xlink eller xbconnect! pellepirat er nicket i begge tilfeller, jeg bruker mest xLink Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Får ikke XBC til og funke jeg den fant boxxen en gang men ikke andre gangen så her er det Xlink Xlink : Soul_shrinker Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 det eneste jeg kan tenke er galt er at du må være i searching for games "vinduet" på spillet du skal spille for at det skal funke Lenke til kommentar
redflame Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 jeg bruker xlink/kai via xbmc ,da slipper jeg og løpe mellom pc`n og xboxen for å kople meg til nye spillere , og det fungerer utmerket. Nå er det bare halo som det er mye folk på da , det er litt synd. Anbefalles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå