totveit Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hentet i dag mitt koolance KOOLPC601B kabinett som jeg tirsdag bestilte fra microplex. Jeg oppdaget i det jeg skulle til å bestille det at jeg også måtte ha strømforsyning og vannkjølingsblokk. Strømforsyning hadde jeg så derfor bestilte jeg også en KOOLCPU01 kjøleblokk. Dette fikk en samlett sum på masse penger, og alt va på lager. Da jeg i dag pakket opp alt i hop å så manglet kjølblokken. Spørsmålet er, er det andre som har opplevd lignende (jeg har betalt for en ting jeg ikke har fått = BAD) feilleveringer fra microplex, og hvilke rettigheter jeg har på å få tilsendt dette (PS: det står på fakturaen at jeg har betalt for begge deler.) og eventuelt hva jeg skal gjøre? På forhånd takk! Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 det kan være at den var utslogt før din ordre ble ekspedert, statusen til produktene oppdateres ikke før ordene for dagen er sjekket ut. Dette kommer også ann på om du valgte slette odre hvis utsolgt eller ikke. mvh Christian Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Du har krav på å få tilsendt varen (seff). Bare send en mail så for du nok svar. (Jeg manglet 512 mbyte ram i en kolli fra Komplett) Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei Du har krav på det du har betalt. Det pleier aldri å være noe problem med microplex bare du tar kontakt. De pleier å svare meget raskt på meil også. Mvh Morten Dahl Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 hva krysset du av på når du kunne vlge hva de skulle gjøre hvis det var utsolgt? Lenke til kommentar
dale Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Denne skal under webshop erfaringer... men jeg kan ikke flytte den for jeg er ikke admin, men en admin dukker nok opp snart. Det er i alle fall 100% sikkert at MP sender deg en ny blokk. Lenke til kommentar
kheen Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Selv har jeg aldri hatt problemer med MP, men om du kontakter de så skal du se at du får blokka di. :smile: Lenke til kommentar
chma Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 jepp du får nok blokka di, har handlet der uten problemer..:smile: Lenke til kommentar
totveit Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Fikk svar på mailen fra MP i dag, de sender ny på mandag. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå