obos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvilket merke passer best til benq dw1620? kjøpte idag 10 pack memorex... funket ikke... brenneren ber meg sette inn en ny plate .... trenger hjelp Lenke til kommentar
holvik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dette er plater av topp kvalitet og bør fungere utmerket på din brenner. http://www.pxp.no/ny/product_info.php?products_id=146 Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Anebefaler eProformance-plater, funker glimrende her og nærmest helt feilfrie. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Anebefaler eProformance-plater, funker glimrende her og nærmest helt feilfrie. Brent nærmere 40 plater fra disse nå, virkelig gode. Ikke noe feil Lenke til kommentar
obos Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 hvor får jeg kjøpt eProformance-plater? sjekket med komplett og psdata men ingen av dem hadde Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Norwaydisc har ePERFORMANCE. Du, vær sikker på at du har siste FIRMWARE versjon til din benq 1620 (kommer nesten en ny versjon hver 3 uke) Jeg har vært med på starten på 1620, og brennern har blitt sinnsykt mye bedre med alle de nye firmwarene. Jeg flasha min i går med P firmwaren som er den nyeste. Gå på benq sin side, gå på 1620 firmware og last ned M firmware, eller gjør som meg gå på 1620 PRO firmware og last ned P firmware. Da virker nok memorexen din. Jeg har brent TY plater 4x på 12x på denne brennern og det går som gull. Denne brennern elsker +r plater. Norwaydisc har også TY plater Verbatim Pastell til 39 kr for 5 stk! ( 99 kr på elkjøp) så da vet du det også! Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Jeg kjøpte en del BenQ 8x DVD+R plater (6kr stykket på mshop.no). Disse ser ut til å virke fint på BenQ 1620'n min. Brenner på 16x og har så langt ikke opplevt problemer med det... Endret 11. november 2004 av wolf5 Lenke til kommentar
bengh Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du har sikker Memorex plater produsert i India. Har vært en del av de i salg i de siste. De er ikke helt gode og trenger nok litt høyere styrke på laser enn normalt og hvis firmwaren ikke kjenner igjen platene brenner den på default og da blir det ikke bra. Med siste firmware burde de være med og da blir de nok OK. Min Nec 3500 brandt disse helt OK mens en LiteON 1633 taklet de helt ræva helt til jeg fikk oppgradert firmware. Da ble de OK men ikke optimalt - men de er jo billige så da kan man ikke forvente TY kvalitet. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) BenQ sine egne plater må vell fungere godt på en BenQ brenner. Hva med denne? Hvilken av platene som mpx selger, bør jeg satse på? Endret 11. november 2004 av Loeb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå