Gå til innhold

symbian eller ikke

E1nits

Anbefalte innlegg

valget mitt har falt ned på nokia 6260 eller d500.. eneste minuset jeg kan se med 6260 er størrelsen og bare vga kamera, men så er det symbian. D500 har megapixel kamera og lekkert design..

Det jeg lurer på er hva er egentlig symbian?Hvilken nytte kan en vanlig student dra av symbian telefon? Lurer også på hvilken tlf som kan filme mest? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Symbian er et slags opprativ system, slik at mobilen blir en slags "pc" med de fordeler og ulemper dette medfører :thumbup: men jeg er ikke expert på dette området så noen kan sikkert forklare dette mere detaljert :p

hmmmm liker d500 godt jeg, men den har ikke minnekort :wallbash:

hadde den hatt det hadde den vært PERFEKT for meg :(

men kommer litt ann på om 80mb holder for deg eller ikke, 80mb holder for de fleste enkli :p sikkert bare jeg som er veldig kresen på akkorat dette pongtet :)

Lenke til kommentar

Det er helt rett. Symbian er operativ system for mobiler. Det finnes et hav med programmer og andre ting som du måtte trenge. Men ofte koster alle symbian programmer en del. Det som er litt dårlig med symbian er at den kan være treig fordi den kjører en operativ system. Trur nokk allikevel ikke at 6260 er treg.

Lenke til kommentar

Sånn som det er nå kunne jeg aldri tenkt på å skaffe meg en Symbiantelefon engang. De er rett og slett alt for sirup for min smak. Teknologien har dessverre ikke kommet langt nok til å kjøre disse relativt tunge plattformene med de svake prosessorene som finnes i mobiler idag.

Fordelene < ulempene

Lenke til kommentar

Jeg jobber som mobilselger og er bruker derfor symbian på en daglig basis. Har prøvd alle telefoner med denne plattformen som er i normalt salg i Norge.

Er rett og slett treigt.

Ja, SE har også hatt noen trege mobiler, men etter t68i har dette dreid seg først og fremst om bruk av SMS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...