Christian86 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 spilte en film, og etter drøye 30 min så frøs hele maskinen. Det kom noen rare lyder fra hraddisken og alt av taster virket helt dødt. hva kan ha skjedd? sist dette skjedde med den stasjonære, så døde harddisken ca 2 mnd senere. burde jeg rett og slett levere den tilbake? maskinen ble kjøpt i mai. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kan være at du har fått en alvorlig infestasjon av små gnomer, det burde forklare dunke lydene veldig godt egentlig........... . . . . Kan selvsagt være Cd-rom som har hengt seg opp, i noen tilfeller er dette nok for at hele systemet stopper opp, prøv å ta ut cden og se om problemet fortsetter. Anbefaler at du sjekker hd med diagnose verktøy og eventuelt sjekker status på S.M.A.R.T. , ser det også ok ut og problemet fortsetter så bør du sende den inn på service. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kan være at du har fått en alvorlig infestasjon av små gnomer, det burde forklare dunke lydene veldig godt egentlig........... Det var en fryktelig god forklaring Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 det hjalp ikke med å ta ut CDen faktisk. tror jeg skal sende den inn for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ta ctrl+alt+delete og sjekk om det er noe som tar fryktelig mye ressurser, kan jo være at du har fått noe snadder på pcen... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 maskinen er ganske blank. den ble formatert for drøye 2 uker siden=) og har vært på service allerde i en uke. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 svogerns laptop hadde dunkelyder, og den var særdeles utrolig treig.. vi fikk høre noe om at hdden kunne vere herpa, og fikk tilsendt nye, og det var korrekt at hdden var ødelagt.. hodet som slo inn i veggen kansje i hdden? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 En av få bevegelige deler (bortsett fra cd-rom) er harddisk. En vifte kviner mer. Så dunking og tikking tyder på hd problemer. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 tror jeg skal levere den til dem på fredag for å få den sjekket. bedre føre var. sist dette skjedde fikk jeg et helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå