JauDa Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Yepp da er den endelig i butikken, akersmic og de fleste andre butikker sier de få den på mandag. Men Spaceworld ved oslocity har den inne allerede, kjopte den i ettermiddag. Spillet er bare råbra på pc'n Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg har det allerede :razz:. Har hatt det i ett par dager allerede. Thanks to DEViANCE! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg prøvde GTA3 i dag, dritfett Men han kammeraten min som kjøpte det, nekter meg å brenne uten å få betalt for det :sad: Det er vel ikke sånn kammerater skal være? Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 man skal jo ikke brenne...fyfy Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Deng han og si at hvis du ikke får det innen imorra slår du han mere Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 urk.. hater kompiser som gjør slikt.. minn han på at neste gang du kjøper deg et phett spill så kan bare gi faan i å få prøve/kopiere det Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 18:03, aurstad skrev:urk.. hater kompiser som gjør slikt.. minn han på at neste gang du kjøper deg et phett spill så kan bare gi faan i å få prøve/kopiere det Vet, men saken er den at jeg aldri kjøper software til pc'en min. anyway skal han få se denne posteren Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 jeg er kameraten fondus snakker om. jeg må si, alt dette han sier er bare reinspikka kødd. jeg betalte 499 kr for det spillet. HØRER DERE MEG, NESTEN 500 kr. Så da skal jeg liksom bare la fondus kopiere spillet, fordi han er kameraten min. Det er unyttelse av meg, skal jeg si dere. Skal jeg beskrive han med et ord må det være: SNYLTER (ikke personlig ment fondus, buisniss is buisniss). Nå kommer sikkert han til å si at han har brent mange CD er til meg, men jeg har BETALT jeg. Har har også skaffa meg og instalert en rambrikke til meg, gratis. men jeg har lånt han en god del DVD filmer, som alle kostet 200 kr hver. I betrakning av dette burde nå jeg kunne si at han er like ille som meg, eller skal vi si skulls. jeg kan også godt ta litt sjølkritikk. kanskje er jeg litt kritisk til å låne bort ting å slik, men jeg sier igjen, dette er snylting. Snylting på kamerater burde det være dødsstraff for. man burde stappe hans edle deler i en kjøttkvern og la han spise det etterpåp. Jeg skal kjøre min igjenim etterpå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 22:47, Ozzi skrev:jeg er kameraten fondus snakker om. jeg må si, alt dette han sier er bare reinspikka kødd. jeg betalte 499 kr for det spillet. HØRER DERE MEG, NESTEN 500 kr. Så da skal jeg liksom bare la fondus kopiere spillet, fordi han er kameraten min. Det er unyttelse av meg, skal jeg si dere. Skal jeg beskrive han med et ord må det være: SNYLTER (ikke personlig ment fondus, buisniss is buisniss).Nå kommer sikkert han til å si at han har brent mange CD er til meg, men jeg har BETALT jeg. Har har også skaffa meg og instalert en rambrikke til meg, gratis. men jeg har lånt han en god del DVD filmer, som alle kostet 200 kr hver. I betrakning av dette burde nå jeg kunne si at han er like ille som meg, eller skal vi si skulls.jeg kan også godt ta litt sjølkritikk. kanskje er jeg litt kritisk til å låne bort ting å slik, men jeg sier igjen, dette er snylting. Snylting på kamerater burde det være dødsstraff for. man burde stappe hans edle deler i en kjøttkvern og la han spise det etterpåp. Jeg skal kjøre min igjenim etterpå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kreemt.. til saken: redigert: tok det vekk, _________________ [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-06-05 12:10 ] Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hei Jeg spurte en kompis om han kunne brenne det til meg, men det er "brennsikkert", så jeg kjøpte det på onsdag. Er det det ("brennsikkert")? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå