Gå til innhold

Hvem kaller datteren sin for dette?


AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, ikke så ille det. Hadde vært værre å hete Sørås. Eller Sore Ass på engelsk :)

haha :!:

 

Det var visst en lege eller noe som het Høst til etternavn, også dro han til Frankriket; Der uttaler de ikke h, ø'en finnes ikke og de to siste bokstavene i navnet sies heller ikke :tease:

 

Jeg og en venninne kaller oss Arne og gudrun på tull, det er noen av de teiteste navnene jeg vet :D

Lenke til kommentar

Jeg er jo ganske fornøyd med mitt eget navn, som en del folk finner spesielt, og ikke klarer å uttale.

Sjur.

 

Får jeg det som jeg vil med barn, vil jeg kalle min datter Aurora Bethisaleth og mine 2 sønner Ravn og Markus Valentin.

 

Andre rare/spesielle navn, er søstra til TV2-dama, Vår Staude. Hu heter Sisik Staude:P

 

Og en jeg konfirmerte meg hadde ganske spes navn.

*fjernet*

 

Endret av Uderzo
fjernet fullt navn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

kan hende dette har blitt nevnt tidligere,men mange av de helt syke rare og morsomme navnene du finner i tlf katalogen,kommer av at før så kunne man kjøpe ring kontant kort,og dermed registrere dem på hvilket som helst navn... derfor bor det en Britney Spears i oslo osv... dette var på nyhetene for ikke så lenge siden... .men jeg gikk faktisk i klasse med en kar som het Moradi til etternavn...alltid like morsomt når en ny lærer ropte navnet hans...'' MORRA DI'' ... hahaha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...