G2Petter Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Frode Reidar Gisle Sverre Inge Lars Far og onkler til en i gamleklassen... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hadde det ikke vært for pappa hadde mamma kalt eldste broren min håkan elvis Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Haha, verste jeg har hørt på lenge :!: Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 I Oslo har du jo familien Isbilen. Men det er ganske barnslig å le av etternavn fra andre språk og kulturer på den måten. Et eller annet sted i verden betyr sikkert "Hansen" et eller annet obskønt også. Dessuten er det avsporing fra emnet. Jeg snakket med en fyr på Internett for en tid tilbake, hvis datter han hadde kalt "Amiga". Jeg sa det var bra han ikke hadde kalt henne "Playstation", det kunne fort blitt katastrofe etter som hun vokste til... Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er en utlending her i byen som driver ei teppesjappe. Han heter Rasool Hafesi :!: Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg skal kalle ungen min Gixxer, eventuelt Suzuki :!: Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Vår Sommer Frank Homo haha :!: Endret 7. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Fant en type på gulesider.no som heter Steinar Lem Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 det er e i på skulen som heite Tale Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 det er e i på skulen som heite Tale Det er da et ganske vanlig jentenavn i Norge. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg skal kalle ungen min Gixxer, eventuelt Suzuki Min skal hete Internett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skal kalle min for Alexander! :!: Neida, ville aldri gjort noe sånt mot et menneske. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skal kalle min for Alexander! :!: Neida, ville aldri gjort noe sånt mot et menneske. Min skal hete Fredrik, så skal jeg misshandle han skikkelig! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg trenger ikke mishandle barnet fysisk om jeg kaller det for Alexander. Det holder når man ser hvor deprimert og jævlig han blir etter å ha vært ute blant folk noen år. Neida *kose på ahpadt* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det var jo en kar som var på nyhetene som het Gandalf... Gandalf er et bra navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå