Stonescream Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg synes Jarleif er et morsomt navn.. 3084339[/snapback] Broren min heter det. Kommer fra Jarl og Leif. Jarl = vikinghøvding Leif: (Leiv) Arving, etterkommer Mitt navn var ganske så enkelt å ta pga jeg er oppkalla etter tippoldefaren min, men mamma og pappa hadde ingen anelse hva de skulle kalle brodern. Ble til at de åpna kirkeboka og fant det navnet som færrest het. Så da ble det Jarleif. btw. mitt navn er Torstein. og visste du at? http://www.sol.no/postkort/card.cgi?action...te&card_id=2714 ikke jeg heller Endret 19. februar 2006 av Stonescream Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det er 204 stykker som har det samme fornavnet og etternavn som meg.. da jeg skulle dimme fikk jeg feil dimmepapirer fordi 4 andre med samme navn skulle dimme.... er glad jeg har et mellomnavn... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det som er litt "overaskende" er at ingen(?) av disse tullenavnene kan vises ved hjelp av kart-funksjonen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det som er litt "overaskende" er at ingen(?) av disse tullenavnene kan vises ved hjelp av kart-funksjonen. 5634337[/snapback] Homo lundens AS "Homo" på namsos... Så må du tenke på alle de som jobber på f.eks elkjøp og registerer et random kødd-navn til en kontanttlf.. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Mayer Kuk Erik Naken Nazi Alidost Jack Ekkel Kreativt, virkelig kreativt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Et navn jeg har stusset en del over er Fin Gnatt, redaktør for TV2-sporten. Endret 21. februar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Vet om noen som vurderer å kalle datteren sin for Moa. Dette er det pr. nu 14 kvinner i Norge som har som eneste fornavn. Jeg stusset litt over det, for å si det mildt... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det som er litt "overaskende" er at ingen(?) av disse tullenavnene kan vises ved hjelp av kart-funksjonen. 5634337[/snapback] Homo lundens AS "Homo" på namsos... Så må du tenke på alle de som jobber på f.eks elkjøp og registerer et random kødd-navn til en kontanttlf.. 5634452[/snapback] Tenkte mer på de som bor i f*tte gate 6 og slike bostedsadressenavn. Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Nå skal det være sagt (skrevet) at det ikke er vanskelig å få yrkestittelen pimp på gulesider. Fordi man får registrere seg selv, og derfor kan skrive hva man vil. Men hvem kaller datteren sin for Pearl Andrea? Eller Nurket Klem? På guttesiden er jeg svak for Stein Berg Fjell, lurer på om vurderte et dobbelt fornavn! Kanskje Stein-Grus? Eller Sand-Stein! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vet om noen som vurderer å kalle datteren sin for Moa. Dette er det pr. nu 14 kvinner i Norge som har som eneste fornavn. Jeg stusset litt over det, for å si det mildt... 5642655[/snapback] `hvor fikk du infoen om at det bare var 14stk med det navnet? Ikke fra gulesider nei, fordi ikke allt på gulesider stemmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vet om noen som vurderer å kalle datteren sin for Moa. Dette er det pr. nu 14 kvinner i Norge som har som eneste fornavn. Jeg stusset litt over det, for å si det mildt... 5642655[/snapback] `hvor fikk du infoen om at det bare var 14stk med det navnet? Ikke fra gulesider nei, fordi ikke allt på gulesider stemmer. 5647774[/snapback] http://www.ssb.no/navn/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det er 26 menn som har Stefan Alexander som fornavn I'll be damned. Lenke til kommentar
Meika Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 det beste navnet er: Ole-Jonny-Ronny-Reidar-Kurt-Roger, det er det ungen min skal hete ^^ Trym-Hanibal Ernst-Hugo Jeppe-Aleksander Kim-Rune Vincent-Alex de fem siste er personer jeg kjenner ^^ dobbelt navn er genialt! skulle ønske jeg hadde det.. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 fant et par rare navn på gulesider.no: Vann Theth Seng Mat Julius Strømstad Chia Kuo Ku Winther Blomst Lol Abshir :!: Christine Rompe for noen navn folk kan ha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har jo par klassikere fra telefonkatalogen: Rosa Mensen Maria Suhr Når jeg jobbet på telenor mobil poppa navnet til de som ringte opp på skjermen vår. En gang spratt Max Eckel fram, gitt. Og det var navnet han sto regga i folkeregisteret med. Stakkars mann. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Mora til kameraten min heter Begerd :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det er faktisk endel kvinner/damer som heter Kristi.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg kom akkurat på et litt morsomt navn: Sjur Ravn. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Perinpeval Parampalam for the win... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Var en musiker som het lutt til etternavn, tullingen kalte dattra si for trude. Legg sammen 2 og 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå