curtiis Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kjente en kar som hadde etternavn Mensen, men de bytta det blei mobba en del Ellers har du jo bob kåre jens andor og gud veit da fan ka mere de blir kalla på myre men er mye rare sammensettninger dær. En gærn mann i england kalla seg Sony Play Station, veit ikke om han bytta navn når PS2 kom ut. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...ngballe&x=0&y=0 Endret 18. februar 2006 av Pels Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Et vennepar av mor og far tullet med at de skulle kalle ungene sine for Espen Elvis og Rita Peggy Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kjenner noen som heter Bleie til etternavn, og døtra heter Rosa Bleie... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det er ikke noe person navn, men det bør nevnes: I Danmark er det et sted som heter Sædballe3699002[/snapback] Det er en plass i Danmark som heter Bøgballe. Bøgballe er også et merkenavn på landbruksmaskiner, blandt annet en gjødselspreder. Mercedes, synes det er et stygt jentenavn....er ikke sikker på hvordan det staves...me samme som på bilen 5601089[/snapback] Det skrives likt som bilen. Bilen ble tross alt oppkallt etter niesen til han som startet Mercedes-konsernet. Hennes fulle navn var Mercedes Benz. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tullenavn: Horild Lårvik Max Langballe Noen foreldrene i Nordland ville kalle jenta si for Closetta men fikk avslag på navnesøknaden. Noen virkelige navn: Jordalf Clarence Gunnar (Uttale: Klænsj Gunnar) Thale Rikke Neander (Telefonkatalogen: Neander, Thale R.) Stig-Emil Peggy Tatiana (Kallenavn Tatt-i-anus) Tre brødre: Per, Pål og Espen (Dessverre ikke askeladd til etternavn) Ione (dette er både et gutte- og jentenavn) I militæret hadde troppen vår: Lt. Grøn, og Lt. Rød Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ingen som skal kommentere min post? vær så snill? Lenke til kommentar
LamaLover Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kari Thaulow Bremnes Tyrifjordveien 87, 3530 Røyse 971 42 567 Gulesider hoho Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Noen virkelige navn:Tatiana (Kallenavn Tatt-i-anus) sambisen til en kompis av fetteren min (som også er veninne til ei jeg jobber sammen med) heter Tatiana.. tror det er et veldig vanlig navn i østblokkland...... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) I rest my case... Edit: Så vidt jeg husker, så er hun ene mann.... Endret 19. februar 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) En kar jeg kjenner som er hekta på ringenes herre filmene har kalt gutten sin "ravn gandalf"... var vistnok kjerringa som bestemte ravn, og han som bestemte gandalf, så da de ikke ble enige slo de likeså ihop navnene... Endret 19. februar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 for et par år siden hørte jeg om ei svensk berte som gikk til sak mot den svenske stat fordi hun ikke fikk kalle sønnen sin Axl (den svenske kravene ville at barnet skulle kalles Axel). (Hun er/var die-hard Guns & Roses fan og ville kalle opp ungen sin etter Axl Rose og fikk viljen sin etterhvert) Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 En kompiss av meg har en kompiss som heter Lars Heng. Første skoledag på vgs. skulle de rope opp navn på alle elevene på hele skolen i gymsalen for å sjekke at alle var på sin plass. Dama stod oppe på scenen og sa etternavnet før fornavnet. "Heng Lars?" ropte hun 3090988[/snapback] Jeg gikk i klasse med søsteren tror jeg. Men sjekk dennespesielt adressene til folk :!: Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Her er noen morsomme linker til telefonkatalogen: Bare vas, rett å slett: http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...l=&etter=t%F8ys Sjekk yrkestittel: http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...=&etter=tulling Han her svarer vist kun på sms: http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...etter=kun+ixmal Sjekk adresse: http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...ll=&etter=fitte Lurer på hva de her jobber med?: http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...ll=&etter=narko Nei nå kjører humorsentralen oppi hjernen på overtid... Ble litt offtopic men morsomt lell Endret 19. februar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Foreldre som vil ungen skal bli mobbet resten av livet... Eller så bare drikker de mye Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Noen virkelige navn:Tatiana (Kallenavn Tatt-i-anus) sambisen til en kompis av fetteren min (som også er veninne til ei jeg jobber sammen med) heter Tatiana.. tror det er et veldig vanlig navn i østblokkland...... 5628666[/snapback] Personlig synes jeg faktisk Tatiana er et vakkert navn... Men det kan bare være jeg som er rar da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Penn Jillette, den høye halvdelen av duoen Penn & Teller (kjent fra showet Bullshit!) valgte å kalle datteren Moxie CrimeFighter Jillette. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 mordi e en mann 7 A, 8516 Narvik Mor Di Har Bart Veien 5 3, 9800 Vadsø inn i mordi 0, 8016 Bodø Noen som er kjent? :!: Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det står så mye rart i Telefonkatalogen, så ikke stol blindt på det som står der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå