berthini Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei, Skal kjøpe nytt kabinett. Kabinettet skal være helst i svart, å veldig støydempet å helst bra KVALITET. Sitter her med *sov i ro* i øra pga har kjøpt et q-teck (ikke smart) Håper på svar!?! Takk på forhånd. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Denne støydempa Chieftec'en fra microplex. En kompis av meg har det og han hører angivelig ikke en lyd derfra, bortsett fra PSU vifta som kun høres som en svak "surring" Lenke til kommentar
berthini Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hehe helst ikke så dyrt. men er villig til å betale det jeg må for et med kvalitet... størelse : midi/big tower samme ulla Lenke til kommentar
berthini Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Denne støydempa Chieftec'en fra microplex. En kompis av meg har det og han hører angivelig ikke en lyd derfra, bortsett fra PSU vifta som kun høres som en svak "surring" er denne moddbar? eller er den stappa igjen med støy-matter? holder bra på varmen tenker jeg:D Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Tror du må opp i ca: 1 høvding for et støydempa kabbis med god kvalitet Tror ikke varmen er et problem, hvis ikke du har en AMD med stock-kjøler da Endret 7. november 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
berthini Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Tror du må opp i ca: 1 høvding for et støydempa kabbis med god kvalitet Tror ikke varmen er et problem, hvis ikke du har en AMD med stock-kjøler da har en amd da men trur ikke det er noe probb, cpu'en er rundt 24 grader med den kjølern nå, skal ha god jennomstrømming med luft da Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg vet ikke om så veldig mange alternativer til det kabinettet der, men du kan jo sjekke litt på hardware.no og se om du finner noe anna lurt... Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Aopen h600b er et bra kabinett med bra psu, koster ca 800kr +/-. Edit : link til kab http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4703 Endret 7. november 2004 av trra Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Denne støydempa Chieftec'en fra microplex. En kompis av meg har det og han hører angivelig ikke en lyd derfra, bortsett fra PSU vifta som kun høres som en svak "surring" skulle foreslå den sjæl, som jeg har sagt mange ganger før chieftec er jævli bra kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå