z1Ob Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) jeg lurte på om noen har målene til cpu feste på "socket A" kort? Skal lage blokk, men vet ikke hvilke mål socket 1 kort har, litt kjedelig og lage for små\store fester.. Takker for svar z1Ob Endret 7. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Ingen som kan hjelpe meg? Edit: 1 ting til jeg lurte på, radiatoren og viftene er ca. 0,5 cm fra hverandre vil dette minske kjøleevnen? Endret 7. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du kan jo måle fra hull til hull på hovedkortet ditt. Hvis du skal lage egen, blokk tror jeg 3dfxcool.no selger plexi til å skru fast på blokka, med feste for socket A osv., hvis det kunne være interresant Om viftene er 5mm fra radiatoren har ingen ting å si.. Det blir i hvertfall ikke dårligere kjøleeffekt. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://www.home.no/diablito2kstyle/Nyttig.info.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå