Papillon Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er ikke en telletråd, det er en gammel tråd. Uansett, favoritt denne måneden må være Blade Runner og Crash på delt førsteplass. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Om tråden er gammel eller ikke spiller liten rolle i den sammenheng Papillon. Jeg skal derimot la tråden få en mulighet til og overleve. Jeg forventer da at en begrunner hva en liker med filmen. Det er generelt lite interessant og lese en liste over filmtitler. Om en derimot begrunner sitt svar kan en få svar på dette samt at andre kan få mer nytte av og lese ditt innlegg. Endret 28. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Min favorittfilm denne måneden er uten tvil Final Fantasy Advent Children. En fantastisk film som jeg har ventet på lenge, og det var stort å endelig få se den. Ble ikke skuffet heller. Hadde forventningene satt akkurat der de skulle være, og den var perfekt. Animasjonene er nydelige, og selv om historien for mange kan virke noe enkel, uferdig osv. så var den for meg, som FF7-spiller, helt perfekt. Filmen kunne med fordel vært enda lenger enn de 101 minuttene den strekker seg over, men det gjør ikke så mye når de 101 minuttene som allerede er der er ren, nydelig kvalitet. En film jeg anbefaler alle Final Fantasy-fans å se, og ellers også alle de som liker animerte filmer med masse action. For når det kommer til CG-action så ligger denne filmen som nr. 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Denne måneden må det være City of Lost Children som troner på toppen hos meg. Denne fantastiske rare lille franske filmen som fanget meg helt med sine sære og annerledes verden. Lenke til kommentar
glad Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 noen som så high crimes den var jo sånn passe Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Beste filmen jeg har sett denne måneden (som jeg ikke har sett før) er Land of the Dead. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kino: Oldboys DVD: Nyinnspilling av Salem's Lot Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Så som i himmelen (svensk film fra 2004).. En kompis som anbefalte den og jeg angrer ikke på at jeg så filmen Anbefalt på det sterkeste hvis du liker drama filmer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Lost Highway, men nå har jeg sett den 4-5 ganger de siste 8 månedene, så da er jeg litt lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå