Gå til innhold

favoritt film denne månden

glad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om tråden er gammel eller ikke spiller liten rolle i den sammenheng Papillon.

Jeg skal derimot la tråden få en mulighet til og overleve.

Jeg forventer da at en begrunner hva en liker med filmen. Det er generelt lite interessant og lese en liste over filmtitler. Om en derimot begrunner sitt svar kan en få svar på dette samt at andre kan få mer nytte av og lese ditt innlegg.

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Min favorittfilm denne måneden er uten tvil Final Fantasy Advent Children. En fantastisk film som jeg har ventet på lenge, og det var stort å endelig få se den. Ble ikke skuffet heller. Hadde forventningene satt akkurat der de skulle være, og den var perfekt. Animasjonene er nydelige, og selv om historien for mange kan virke noe enkel, uferdig osv. så var den for meg, som FF7-spiller, helt perfekt. Filmen kunne med fordel vært enda lenger enn de 101 minuttene den strekker seg over, men det gjør ikke så mye når de 101 minuttene som allerede er der er ren, nydelig kvalitet. En film jeg anbefaler alle Final Fantasy-fans å se, og ellers også alle de som liker animerte filmer med masse action. For når det kommer til CG-action så ligger denne filmen som nr. 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...