Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lyse telefoni litt problemer men virker som regel

Anbefalte innlegg

Hei har lyse telefoni og har akurat hatt dette i 12 månder.

Ofte så ringer ikke hus telefonen når folk ringer inn og det kan være store

problemmer.

Men som regel så virker det. Eg ringer inn te lyse og dei seie at dei ska fikse det jaja eg synes dei bruker altfor lang tid på og fikse ting! :thumbdown:

Men stort sett så er alt ok! :thumbup:

Vordan synes dere Lyse telefoni er??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine svigerforeldre har telefoni fra Lyse, og det er ikke annet enn problemer. To ganger er apparat og sentral byttet, uten at det gjorde noe særlig forskjell.

De sliter også med det samme som deg: "Ja, det skal bli fikset". Nå går det vel ikke an å skylde på "oppstartsproblemer" heller lengre, har jo vært tilgjengelig en stund nå...

Fikk nettopp inn fiberen selv forresten. :cool: (ikke telefoni, bare bredbånd og TV)

Lenke til kommentar

Telefonbiten til lyse har vært problematisk, dette skyldes hjemmesentralene som det har vært feil på. Jeg sitter på en hjemmesentral uten fiber og har _ALDRI_ hatt et eneste problem (vi har fiber inn til teknisk rom i blokka og tp derfra)

Har du problemer med telefonien fremdeles så skyldes dette sentralen, ta kontakt med dem for å få byttet den ut. Disse blonde kjerringene på lyse har dårlig peiling så prøv å få tak i jøran, han er dessverre en av de få der inne som faktisk vet hva han holder på med. Mine foreldre har slitt mye med telefonien men etter at jøran tok tak i saken så har det ordnet seg.

Lenke til kommentar

Skal prøve og få tak i jøran på mandag.

Det er mye gale me talefonen og dei seie dei skal fikse det men det blir jo aldri fikset.

Dei seie at det skal få en tekniker til og se på det men nei da! Eg har ventet i 2 uker og ingen bedring.

Når det gjelder brebånd så er eg super fornøyd.

Eg har ikke TV men det har naboen så eg har testa litt sjå han og han sier det ikke skal være noe problemm.

Eg vurderer selv nå og legge inn lyse tv.

Vis noen har noe og komme med om dette så bare skriv!!!!

:w00t::w00t:

Lenke til kommentar

hehe..bra at jøran får det travelt, lyse linja gikk ned i helga (for alle kunder) og da ringte jeg så kom jeg til ei blond drittkjerring som påsto at linja mi var nede fordi jeg ikke brukte de originale tp kablene (jeg jobber som nettverkstekniker)

De som jobber på ks der er totalt håpløse. Blonde kjerringer med brevkurs fra itakademiet elns..de har hvertfall 0 peil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...