danielsn Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Skal nå instalere xp. Jeg setter inn cden og den starter. Jeg velger disk, og den kopierer filer. Den starter på nytt. Og gjør dette om igjen. Kan jeg gjøre noe i bios? Hva gjør jeg? Daniel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Starter den på nytt etter å ha telt ned 15 sekunder? For når den rebooter igjen skal du ikke trykke noe for å boote fra ATAPI CD-ROM. Den starter selv det som trengs. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hva skal jeg trykke på da? Endret 7. november 2004 av danielsn Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det virker som at xp ikke formaterer disken. Så kan noen si meg hvordan jeg gjør det manuelt? Lenke til kommentar
sssh Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du kan gå inn i BIOS og velge primary boot til HDD. Dette skulle fiske biffen. Etter du har lagt inn XP frem til den skal restarte, trenger masknen ikke å boote fra CD-rom lenger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Når den har restartet skal du bare vente, ikke trykke på noe, det starter av seg selv, eller som sssh sa, du trenger ikke boote fra cd lengre. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Nå har maskinen begynt å restarte når den skal finne infomasjonen fra disken. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Installasjon av xp passer nok bedre i vårt windows forum Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå