Tim Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei Jeg fikk en del problemer etter at jeg installerte Service Pack 2 til WInodws, derfor avinstallerte jeg det. Etter det fungerte alt greit bortsett fra at jeg plutselig ikke kommer inn på MSN messenger. Jeg får opp en feilmelding om at det er noe galt med tilkoblingen. Jeg surfet en del på pips.pisinc.com men nå får jeg bare at "siden kan ikke vises". Før fikk jeg spørsål om jeg ville gå inn på siden selv om den ikke var sikret eller noe. Det får jeg ikke lenger. Det som funker er at hvis jeg skrur maskinen tilbake til et gjennomprettningspunkt så funker alt som det skal. Men når jeg så restarter maskinen og skal inn på MSN osv igjen så funker det ikke. Jeg kan jo ikke drive å gjennoprette hver gang jeg skal bruke maskinen. Er det noen som vet hva som kan være galt? Jeg har ikke på noen form for brannmur, Anti Virus osv når jeg prøver å gå på MSN og PIPS. Alle oppdateringer er lagt inn og alt er egentlig som det skal. MVH TIm Lenke til kommentar
Tim Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Fan ass. Jeg får av en eller annen grunn ikke tilgang til å aktivere Personal Firewall i Norton. Den sier at kun supervisor kan gjøre dette, men det er jo bare meg som bruker maskinen og det har altid gått før. Jeg kommer heller ikke inn på WIndows update. Lukter et saftig virus... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det tar en stund før Internett explorer finner en side når jeg går inn på det rett etter oppstart. MSN tar over 1 minutt før det kommer opp og jeg må selv starte det. Hva F***n skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå