Luchy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hva er din yndlings bil/motrosykkel osv?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hva er din yndlings bil/motrosykkel osv?? Generelt i GTA spillene (siden jeg ikke har prøvd San Andreas) så må vel PCJ600 være favoritten... Elsker feelingen du får (i Vice) når du cruiser gjennom byen med full guffe av musikk fra MP3-radiokanalen, og det hele tiden er bare så vidt at man klarer å unngå å treffe biler, gang på gang! Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Må vel si bullet på san andreas Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Må vel si bullet på san andreas Hvilket kjøretøy er det da? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Bullet er en bil som ligner på Ford Gt40... sikkert tatt mye inspirasjon derifra.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 400cc streetfighteren (i mangel på egentlig navn). Mye diggere enn 600cc'n. Klarer mye finere stoppies fordi den går rett fram og ikke skeiner ut til siden som 600'n. Drar på hjulet i toppfart gjør den òg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Bullet er en bil som ligner på Ford Gt40... sikkert tatt mye inspirasjon derifra.... En slik en? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jepp... er den ikke nydelig Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) jepp... er den ikke nydelig Kank'e si noe på den nei EDIT: Kan vel se for meg hvorfor de har gitt den det navnet i SA Endret 6. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 pcj600 er jo digg da. på san andreas har jeg ikke prøvd så mange, men bmx en er jo litt fet da Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Super GT er rå! Stylet den med nye felger, nos og knall rosa farge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 NRG-500 (er det det den heter?) er en sinnsykt digg motorsykkel! Av biler så er jo Monster (monstertruck) helt rå! Bullet'en er jo også fet da Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 NRG-500 (er det det den heter?) er en sinnsykt digg motorsykkel! Av biler så er jo Monster (monstertruck) helt rå! Bullet'en er jo også fet da Hehe, Rockstar har "skult" noen ting i navnene på kjøretøyene, ser jeg! NRG er jo garantert en forkortelse for "Energy"! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg syns Tractor fra SA var tøffest. Mye festlig grisekjøring med traktor der ja Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) får ikke Sa før på mandag eller tirsdag.. :-/ men 4x4 og mtb,bmx og den sykkelen med lang forgaffel ser helt råe ut! Endret 7. november 2004 av geedoo Lenke til kommentar
værdama Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jeg liker en Gul voodoo på vice city Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 FCR 900!! Og bmx da, har jo baade sykkel og motorsykkel skills paa fullt Lenke til kommentar
Campari Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dere har tydeligvis ikke ravet rundt i skaugen med en Sanchez? Finnes det noe fetere enn å hoppe, sladde og grisekjøre i fri natur med en god skitten dirt-bike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå