Gå til innhold

GTA et bugs spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Nå vet jeg ikke hvilket spill du snakker om, men jeg har ikke opplevd noe særlig med bugs i SA (kan ikke huske noen spesielle).

I Vice City er vel egentlig den eneste buggen jeg har kommet ut for at savefila ble føkket opp når jeg lagret på Mr.Whopee Ice Cream Factory.

Så jeg synes egentlig ikke at GTA-spillene er så buggy som folk skal ha det til.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvilket spill du snakker om, men jeg har ikke opplevd noe særlig med bugs i SA (kan ikke huske noen spesielle).

I Vice City er vel egentlig den eneste buggen jeg har kommet ut for at savefila ble føkket opp når jeg lagret på Mr.Whopee Ice Cream Factory.

Så jeg synes egentlig ikke at GTA-spillene er så buggy som folk skal ha det til.

Samme her. Værken GTA2, GTA3 eller Vice hadde mye bugs!

Faktisk så er det en av de færre spill med så få bugs!

Det er vanskelig å lage et bug-fritt spill når spillet er såpass u-scriptet, og man nærmest kan gjøre hva man vil!

Spill som MoH:AA har ikke mange bugs, men det er jo fordi at det eneste som ikke er scriptet der, er når du dør!

Lenke til kommentar

Alle spill har mange bugs, og San Andreas er inget unntak. Det florerer av bugs i SA. For eksempel: Du dreper en person slik at vedkommede ligger død og lener seg mot bilen, hvis du da tar bilen og kjører vekk, ligger personen i samme stilling og lener seg mot den bilen som ikke er der. En annen bug er dette med at hvis du kjører fort over en lang tid i en by, tar det lengre tid før textures'ene loader, det vil si at hus ser helt blurry ut selv om du har stoppet opp.

Lenke til kommentar

Sidan det er på konsoll, så må det nesten være litt bugs som er vanskelig å finne under testing. På PC kan dei jo berre lage ein oppdatering, men når du tenker over kor lite speletid som er brukt på konsollspel under testinga samanlikna med tida fol kover heile verden bruker så er det sjølvsagt at det kjem fram bugs.

Lenke til kommentar

San Andreas er uten tvil et av de beste spilla jeg har spilt, men det florerer alikevel av bugs :p

Noen av de er mindre irriterende, men du har også de som gjør det mektig irritert.

Jeg gjorde et oppdrag med Catalina(rane noe), etter å ha vært innom en Pay'n spray for å fjerne wanted-levelen, gikk jeg ut for å bytte bil. Hun fulgte etter, men ville ikke sette seg inn i den nye bilen. Hun ble bare stående der, samme hva jeg gjorde. Det var som om hun hadde frøset fast i bakken. Dette var grenseløst irriterende. Men spillet imponerer meg alikvel :yes:

Lenke til kommentar

Har funnet en del småbugs jeg og....

Når jeg kjører (i stor hastighet) på veien, og møter biler hender det at en større bil spawner oppå en motorsykkel rett foran meg, og motorsykkelen og motorsyklisten kommer som et prosjektil i en eller annen retning, men aller helst rett mot meg :p

Så er det noen biler på parkeringsplasser som spawner oppå kanten ("muren" mellom veien og parkeringsplassen), og jeg har sett folk sitte i løse lufta i en park.

En annen ting er hvis du hopper ut av bilen mens den kastes rundt i alle retninger med gode muligheter for triple insane stunt bonus ved landing blir du palssert et sted langt unna bilen... faller ikke, men spawner på en måte langt unna bilen uten å ta skade av det.

uansett er dette bare litt ekstra humor i hverdagen i et ellers så genialt spill :)

Lenke til kommentar

Når jeg tenker på det er det en bug til jeg ikke nevnte, som er veldig irriterende.

Oppdaget det da jeg kjørte trailer-missions...

prøvde å ta snarveien over jordet, men da begynnte hele vogntoget å leve sitt eget liv. Fikk en enorm fart, selv om jeg egentlig sneglet meg opp en oppoverbakke... var som om noen kom bak og dyttet noe voldsomt...

Trenger vel ikke engang nevne at jeg mistet hengeren, og kjørte bilen til vrak...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...