Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

2048/256 til 349 kr, binding 12 mnd: er det verdt?

Anbefalte innlegg

jeg har det abonemtet der (2048\256) og jeg har ikke noe problem med det i det HELE TATT! ;)

Funker fett til internett spilling og en cd lastes ned(ved max. hastighet) i løpet av en halvtime :D

Så lenge du ikke skal bygge en server så trenger du egentlig ikke mer enn dette abonomentet... hvis du skal laste ned spill fra f.eks DC++ så er det ikke ofte du finner en du faktisk kan laste ned fra ved max hastighet uansett... (har hatt abonomentet siden August og kan telle hvor ofte jeg har funnet en slik bruker på en hånd) ;)

Uansett... Go for it!  :thumbup:

Hva slags cd`er er det du laster ned?? Halv time med DEN hastigheten?

edit: du mener kanskje 700MB du?

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke 12måneder binding til "søpplete adsl(256opp)" litt teit nå som adsl2 er rett rundt hjørne, flere selskaper som bare går og venter på at telenor skal få fingern ut a ræva og godkjenne at de tar i bruk teknologien.

Men tror du det blir lansert før om hvertfall 6-7 måneder da? Og uansett vil jo prisene synke på adsl2 og adsl+ gradvis da..

Lenke til kommentar
Er ikke 12måneder binding til "søpplete adsl(256opp)" litt teit nå som adsl2 er rett rundt hjørne, flere selskaper som bare går og venter på at telenor skal få fingern ut a ræva og godkjenne at de tar i bruk teknologien.

Så er jo spørsmålet om de vil bruke denne teknologien til og tilby TV og video om demand i steden for og tilby raske linjer bare for internett.

Lenke til kommentar
Er ikke 12måneder binding til "søpplete adsl(256opp)" litt teit nå som adsl2 er rett rundt  hjørne, flere selskaper som bare går og venter på at telenor skal få fingern ut a ræva og godkjenne at de tar i bruk teknologien.

Så er jo spørsmålet om de vil bruke denne teknologien til og tilby TV og video om demand i steden for og tilby raske linjer bare for internett.

Ikke sant... så tror ikke at hvis jeg binder meg nå angrer jeg meg om 4 måneder, ærlig talt! Telenor er jo ikke så raske da, de må jo kose litt med fingeren først.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...