Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

2048/256 til 349 kr, binding 12 mnd: er det verdt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Har fått tilbud om å tegne ADSL, eller oppgradere mitt abo. til 2048/256kbps til 249 kr. i mnd. Vet at det er et veldig godt tilbud, men noen som vet om det kan komme noe liknende i nær framtid?

det er vel heller få som tilbyr ADSL til den prisen, men det kommer litt ann på hva du får med ellers :)

-Epost?

-Antivirus?

-Firewall?

-Hjemmeside?

Disse tingene burde være med på å bestemme om du velger et abbonent dersom du ikke er proffesjonell, og får dette via andre kilder :)

Ellers er det en sabla grei hastighet ned på det abb da :thumbup:

256 opp er vel heller noe bedrøvelig, men.. funker jo bedre enn 128.. :innocent:

Edit: du ser ut som en proff :p (3000 innlegg)

Endret av dj_j0tul
Lenke til kommentar
Hei,

Har fått tilbud om å tegne ADSL, eller oppgradere mitt abo. til 2048/256kbps til 249 kr. i mnd. Vet at det er et veldig godt tilbud, men noen som vet om det kan komme noe liknende i nær framtid?

sukk. skulle ønske jeg fikk samme tilbud :cry:

Lenke til kommentar
Du jobber vel ikke som Telenor forhandler av noe slag?

En kompis av meg hadde det samme......

jobber i en butikk etter skolen og i helgene.. kjekke saker med tilbud gitt :)

sukk. skulle ønske jeg fikk samme tilbud  :cry:

skrev litt feil.. var til 349.. ;)

Endret av datating
Lenke til kommentar

til spilling så er jo 256 ingenting

nedkoden for spel som feks doom3 krever MYKJE meir båndbredde pågrunn av at dei bruker polygoner som hitboxes

eg har 384 frå upc nå og eg river meg i håret over kor treigt det går.

10mbit frå lyse er kanskje overkill for den vanlege bruker, men fy flate det var herlig å kunne sende feks familie filmer til kjente på minutter istedenfor timer. 512kbit opp er ijallefall noko som eg ville ha gått for som minimum

Om CS Source slutter å bruke hitboxer og begynner med polygoner istedenfor så må ein rekne med at for å spele på ein 32players server så er 1-2mbit ut ganske rimeleg å ha

Lenke til kommentar
Du jobber vel ikke som Telenor forhandler av noe slag?

En kompis av meg hadde det samme......

jobber i en butikk etter skolen og i helgene.. kjekke saker med tilbud gitt :)

sukk. skulle ønske jeg fikk samme tilbud  :cry:

skrev litt feil.. var til 349.. ;)

fortsatt billig. det er dèt jeg betaler for en 700kb linje nå. uff.

off topic: Hva er det beste tilbudet på markedet pr idag for oss dødelige :hmm:

Lenke til kommentar
til spilling så er jo 256 ingenting

nedkoden for spel som feks doom3 krever MYKJE meir båndbredde pågrunn av at dei bruker polygoner som hitboxes

eg har 384 frå upc nå og eg river meg i håret over kor treigt det går.

10mbit frå lyse er kanskje overkill for den vanlege bruker, men fy flate det var herlig å kunne sende feks familie filmer til kjente på minutter istedenfor timer. 512kbit opp er ijallefall noko som eg ville ha gått for som minimum

Om CS Source slutter å bruke hitboxer og begynner med polygoner istedenfor så må ein rekne med at for å spele på ein 32players server så er 1-2mbit ut ganske rimeleg å ha

men er ingen som jeg vet om som leverer så høy utlinje her jeg bor, da må jeg kjøpe SDSL.

Lenke til kommentar
Eneste erfaring jeg kan gi til deg, er feil regninger hver eneste mnd.

Du blir fort kjent med noen på FS.....

Kompisen min måtte ringe hver mnd for å få kredittnota

Han bytta til tross for tilbudet etter 14 mnd´er....

hm.. håper ikke jeg får samme problem..

på kontrakten står det:

Jeg binder meg til 2048/256 kbps til 349 kr. pr. mnd. i 12 mnd!

Lenke til kommentar
Eneste erfaring jeg kan gi til deg, er feil regninger hver eneste mnd.

Du blir fort kjent med noen på FS.....

Kompisen min måtte ringe hver mnd for å få kredittnota

Han bytta til tross for tilbudet etter 14 mnd´er....

hm.. håper ikke jeg får samme problem..

på kontrakten står det:

Jeg binder meg til 2048/256 kbps til 349 kr. pr. mnd. i 12 mnd!

Stod samme på hans, men Telenor har ikke denne inne i sitt faktura program, så her er man avhening av mennesker på Telenor som skal gjøre om din regning manuelt....

Hver mnd scannet han fakturan, kontrakten og mailet den til sin Forhandlerkonsulent og til KS.... Tok vanligvis 1 uke før det var rettet....

MEN da Forhandlerkonsulenten var på ferie ble linjen stengt pga manglende betaling da han ikke ville betale mer.....

Lykke til uansett....

PS: Dette er for 7 mnd siden, og han jobbet på Telenor Fornebu

Lenke til kommentar

jeg har det abonemtet der (2048\256) og jeg har ikke noe problem med det i det HELE TATT! ;)

Funker fett til internett spilling og en cd lastes ned(ved max. hastighet) i løpet av en halvtime :D

Så lenge du ikke skal bygge en server så trenger du egentlig ikke mer enn dette abonomentet... hvis du skal laste ned spill fra f.eks DC++ så er det ikke ofte du finner en du faktisk kan laste ned fra ved max hastighet uansett... (har hatt abonomentet siden August og kan telle hvor ofte jeg har funnet en slik bruker på en hånd) ;)

Uansett... Go for it! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...