Orjanp Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er bare bensinstasjoner og vaktselskaper som har bemanning 24/7. Hvis du tenker deg om finner du nok en del flere som også har folk på jobb hele tiden. som hva da?, det går jo langtransport osv men nå tenkte jeg mere på service bedrifter. Sykehus bl.a. Det er en service bedrift. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) du følger visst ikke med på hva folk sier du... ingen postgang i helgene! dette betyr, pakken din kommer ikke til å bevege seg før på mandag. skulle jaggu meg bare mangle heller. Jeg synes jeg følger svært godt med, takk. Når du påstår at det ikke er noen postgang i helgene, burde du vel starte å sjekke postkassa di på lørdager og mandager. Jeg finner som oftest et eller annet etterlatt av Posten der, så det betyr vel at det må finnes noe slikt som postgang i helgene. Ja, nå bedriver jeg vel flisespikkeri, sier du kanskje. Greit det. Jeg avventer og ser når pakken kommer til å dukke opp. Har vel etter en lang og hyggelig helg avfunnet med meg situasjonen... Det er forskjell på brev og pakker. Grunnen til at du fikk pakkelappen i posten på lørdag er at pakken ble sortert fredag og sansynligvis ankom ditt lokale postkontor på fredag. Du sier at pakken ennå ikke har etterlatt seg spor. Hvordan forventer du at den skal etterlate seg spor? Den gjør ikke det av seg selv. Man trenger noen til å registrere pakken din. Som det er påpekt flere ganger. Pakker sorteres IKKE lørdag og søndag. Ergo det er INGEN som vil registre pakken din. M.a.o. den vil IKKE etterlate seg spor. (Gjelder ikke ekspress pakker, sorteres natt til lørdag). Endret 7. november 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå