Gå til innhold

formatere ekstern 2.5" hardisk

Tertit99

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte meg et lite eksternt kabinett 2,5" til min gamle hardisk som tidligere satt i min bærbare.

Problemet er at der ligger alt det jeg hadde i min gamle maskin Windows xp etc.(det var jo klønete å ikke formatere dette med engang, men det toget har nå gått)Dette får jeg ikke slettet, jeg klarer heller ikke å formater dette fra det eksterne kabinettet som går via usb.

Jeg tenkte at jeg skulle skru det ut av det eksterne kabinettet for å sette det inn igjen i bærbare for så og formatere derfra, men så gikk den ene skruen i stykker til det eksterne kabinettet så nå får jeg ikke denne ut.

Jeg har prøvd ultimate boot cd (kill disk bla) men den klarer ikke å finne denne stasjonen via usb.

Er det noen som har noen gode råd?

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt vanskelig å forstå hva du mener her. Du har satt inn ny disk i lappen og lagt inn nytt os?

Dersom du har Xp har du Sp1 regner jeg med? Og installert usb drivere?

Det skal fint gå an å formaterte en ekstern disk, uavhengig av tilkopling. Dette gjøres enkelt via diskbehandling

Lenke til kommentar
Litt vanskelig å forstå hva du mener her. Du har satt inn ny disk i lappen og lagt inn nytt os?

Dersom du har Xp har du Sp1 regner jeg med? Og installert usb drivere?

Det skal fint gå an å formaterte en ekstern disk, uavhengig av tilkopling. Dette gjøres enkelt via diskbehandling

Takk skal du ha frekkas dette gikk lekende lett når man vet hva man skal gjøre.

takk :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...