Tertit99 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei Jeg kjøpte meg et lite eksternt kabinett 2,5" til min gamle hardisk som tidligere satt i min bærbare. Problemet er at der ligger alt det jeg hadde i min gamle maskin Windows xp etc.(det var jo klønete å ikke formatere dette med engang, men det toget har nå gått)Dette får jeg ikke slettet, jeg klarer heller ikke å formater dette fra det eksterne kabinettet som går via usb. Jeg tenkte at jeg skulle skru det ut av det eksterne kabinettet for å sette det inn igjen i bærbare for så og formatere derfra, men så gikk den ene skruen i stykker til det eksterne kabinettet så nå får jeg ikke denne ut. Jeg har prøvd ultimate boot cd (kill disk bla) men den klarer ikke å finne denne stasjonen via usb. Er det noen som har noen gode råd? på forhånd takk. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har du stilt inn bios til og boote fra usb? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Litt vanskelig å forstå hva du mener her. Du har satt inn ny disk i lappen og lagt inn nytt os? Dersom du har Xp har du Sp1 regner jeg med? Og installert usb drivere? Det skal fint gå an å formaterte en ekstern disk, uavhengig av tilkopling. Dette gjøres enkelt via diskbehandling Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Litt vanskelig å forstå hva du mener her. Du har satt inn ny disk i lappen og lagt inn nytt os? Dersom du har Xp har du Sp1 regner jeg med? Og installert usb drivere? Det skal fint gå an å formaterte en ekstern disk, uavhengig av tilkopling. Dette gjøres enkelt via diskbehandling Takk skal du ha frekkas dette gikk lekende lett når man vet hva man skal gjøre. takk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå