Theo343 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Mange kabinetter i dag har diskrammer som kommer i veien for slike fullengde kort. Trenger et kab som har 4*5,25" eller 7. Samt 3-4 3.5" hdd plasser, helst med vifte på slik de gode gamle chieftech kabsene. Kan vel hende det blir et fulltower cheiftech, men jeg trenger ikke den voldsomme plassen de har i toppen. Samt at kbinettet bør ikke være høyere enn 60cm... Prisen bør heller ikke krype særlig over 700,- Endret 6. november 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Mange kabinetter i dag har diskrammer som kommer i veien for slike fullengde kort. Trenger et kab som har 4*5,25" eller 7. Samt 3-4 3.5" hdd plasser, helst med vifte på slik de gode gamle chieftech kabsene. Kan vel hende det blir et fulltower cheiftech, men jeg trenger ikke den voldsomme plassen de har i toppen. Samt at kbinettet bør ikke være høyere enn 60cm... Prisen bør heller ikke krype særlig over 700,- Fultower er ca 60 cm, så jeg ville ha tatt chieftec fulltower. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 De jeg fant fra Chieftec i maxitower var 67cm... det kan gå.. men jo nærmere 60 jo bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå