gizmo45 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei, Mulig spørsmålet er dumt, men er det mulig å bruke et vanlig digitalkamera som webcam? Har et Canon Digital Ixus 430, og kunne vært tøft om det funka å sette opp dette i f. eks. MSN. På forhånd takk! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Om du har video-in på skjermkortet eller tv-kortet, skal det virke. jeg brukte det en stund, men uheldigvis skrudde kameratet seg av etter en stund uten aktivitet.. Lenke til kommentar
gizmo45 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Om du har video-in på skjermkortet eller tv-kortet, skal det virke.jeg brukte det en stund, men uheldigvis skrudde kameratet seg av etter en stund uten aktivitet.. Hmm.. Det har jeg jo ikke Så ikke mulig via USB-porten altså? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hadde jo blitt en utrolig bildekvalitet da .. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Om du har video-in på skjermkortet eller tv-kortet, skal det virke.jeg brukte det en stund, men uheldigvis skrudde kameratet seg av etter en stund uten aktivitet.. Hmm.. Det har jeg jo ikke Så ikke mulig via USB-porten altså? Tviler veldig.. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kig i brugsanvisningen eller i produktguiden her på siden - der skulle det nok fremgå om dit kamera kan bruges som webkamera. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei, Mulig spørsmålet er dumt, men er det mulig å bruke et vanlig digitalkamera som webcam? Har et Canon Digital Ixus 430, og kunne vært tøft om det funka å sette opp dette i f. eks. MSN. På forhånd takk! Jeg kan bruke mitt Fujifilm Finepix s304 til webcam. For å aktivere webcam funksjonen går jeg inn i menyen og velger at det skal brukes som webcam via usb. Etter et raskt søk fant jeg ingenting om at du kunne bruke fotoapparatet til webcam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå