RastaXP Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Noe vits å kjøpe playstation Two nå? Med tanke på om ps3, xbox 2 er innen rekkevidde snart. Fikk fryktelig lyst på ps two da San Andreas kom. Fryktelig plagsomt at pc-folket må vente til oktober 2005 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Kjøp Ps two du. PlayStation 3 kommer ikke før i 2006, så det blir lenge å vente, dersom du har tenkt det. Nei, jeg mener absolutt at det er mer enn nok gode grunner til å kjøpe ps two nå Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Personlig tror jeg at jeg kommer til å pensjonere PS2en min etter GTA SA og GT4. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Hvis jeg kjøper den ps two'en da skal også brukes som kurrant dvd spiller. Kan den spille video cder? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Personlig tror jeg at jeg kommer til å pensjonere PS2en min etter GTA SA og GT4. Nå er vel både GTA San Andreas og Gran Turismo 4 spill som varer veldig lenge, har god holdbarhet. Så at de varer helt fram til PS3 kommer, tviler jeg ikke på. Endret 6. november 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) ps2 har mye bra spill, grafikken er helt ok. se bare på tittler som: Ratchet & Clank: Up Your Arsenal Grand Theft Auto: San Andreas Grand Theft Auto III Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Final Fantasy X Devil May Cry SSX Tricky Tony Hawk's Pro Skater 4 Burnout 3: Takedown Dark Cloud 2 SOCOM II: U.S. Navy SEALs Final Fantasy XI Silent Hill 2 Onimusha 3: Demon Siege Final Fantasy X-2 Baldur's Gate: Dark Alliance Gran Turismo 3: A-Spec Freedom Fighters Half-Life Resident Evil Code: Veronica X men på en annen side den mangler da knigts of the old republic og Ninja gaiden da som er 2 utrolige fete spill til xbox +halo 1/2 seff egentlig så burdte du ha pc også siden da får du far cry c&c generals call of duty doom 3 rome total war (half life 2) eller hva med n gamecube den har jo zelda mario resident evil(kommer nå til ps2 også da) Endret 6. november 2004 av redflame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå