walla Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jeg bruker et par gamle pc-høytalere, og jeg får bare sånn passe med lyd og ikke noe spesielt høyt , men jeg vil gjerne ha lyden høyere fordi jeg tror at høytalerne greier det, men volum kontrolleren i windows er allerede på maks og det blir ikke høyere. jeg har sånt integrert lydkort(realtek 97) på sånn nforce3 hovedkort. og når jeg spiller filmer med ac3 lyd så hører jeg jo bare såvidt noe fordi filmen har jo lavere lyd enn vanlig. er det noe jeg kan gjøre for å få lyden høyere? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei Jeg har samma problemet selv ! Du kjører Windows Xp ? Jeg har en slags fukka version , skal installlere på nytt i morgen(med annen version) Anyway Er det et MSI k7 hovedkort du har ????? Jeg har også noen gammle høytalere som var på min gammle Hewlett Packard pc og når jeg oppgraderte til helt ny pc og alt av drivere var installert så er det slik at på volume kontroll at hvis jeg tar lyden på fult så spiller den som den skulle vært på niva 2 eller mindre kanskje 3 . Kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 nforce driverene har jo egen lyd kontroll, setter du denne på fult også blir det lyd nok. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har gjort det , men no luck desverre. Jeg må uansett installe windows xp på nytt siden den er fukka fra føret av . Lenke til kommentar
walla Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 har et asus k8n-e hovedkort. får prøve å formatere jeg også da, min windows xp er gankse fucka. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Ikke vet jeg, men lyden på pcen min var også helt fukka ei stund. helt til jeg satte inn pluggene i en annen input i lydkortet. selv om du har satt de inn rett betyr det ikke at det virker rett liksom:P Så ,mitt tips er å prøve noen andre inputer. det kan jo hjelpe... Endret 8. november 2004 av sixx Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=302952&hl= Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei Jeg har nå prøvd med mine trålæse headphones der høytalerne skal være , jeg får sånn lyd som jeg skal ha med de , også headphones utgangen funker bra . Men det kan skurre litt når jeg har headphones satt i den lydutgangen bak pcèn . Skal prøve med nye høytalere snart. Ikke kjøpt dem altså bare låner av en kompis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå