....... Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg står her å arbeider med et kabinett, jeg tok opp viftene og fant fort ut at det ikke er jenger(rett på meg om det ikke heter jenger) i viftene til min store fortvilelse. Noen som i det heletatt har en idè hvordan man skal feste slike vifter? /Eirik Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Skal ikke være noe problem å bruke selvgjengende skruer Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 det er riktig att det heter gjenger ja. di viftene man skjøper er det ikke gjenger i men det følger som regel med selvgjengende skruer det blir altså gjenger i viften da du skrur i skruene. sånne skruer fås også skjøpt løst der di selger pc deler Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Ja di skjøper, di skjøper. Morsomt at en som ikke er helt i lodd på rettskriving selv, opererer som fasit... Men til saken: Viftene er laget av plast og det meste av karosseriskruer i passende dimensjon bør gå. Men som nevnt ovenfor, det burde jo følge med noen av den typen som er vanlig å bruke. På nye, ikke tidligere monterte vifter er det ikke gjenger i disse hullene og man må bruke litt krefter på å skru inn skruene. Lykke til Endret 6. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 he he riktig det, jeg er datanerd ikke professor i norsk rettskrivning. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 bare ta noen skruer med mutter og skive ? (har ikke lest postene over) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 bare ta noen skruer med mutter og skive ? (har ikke lest postene over) Så leeees! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 bare ta noen skruer med mutter og skive ? (har ikke lest postene over) Går fint det også, men det tar litt mer plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå