RAM Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hvilken webmail bruker du, og hva er fordelene og ulempene med den? Jeg synes det manglet en tråd som denne her på HW, slik at man med statistikk kan 'beregne' hvilken webmail som er best med tanke på sikkerhet, osv. PS: Hvis dette er feilpostet, vennligst flytt tråden der den passer best. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Før brukte jeg mail.com, nå bruker jeg gmail.com og @daxnet.com Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 gmail.com og hotmail.com Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 gmail.com og hotmail.com som om jeg skulle sagt det selv... Har hatt hotmail inntil i går, da fikk jeg gmail. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 www.epostleser.no Har GMail, men bruker den ikke... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 gmail og hotmail bruker jeg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Gmail, naturligvis. :-) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 bruker hotmail på MSN, og Gmail til å sende mail Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Gmail og hotmail (og home.no via POP3 hvis det kan regnes som webmail). Lenke til kommentar
guezz Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 gmail og hotmail bruker jeg Jepp. Jeg bruker Hotmail til junk, mens Gmail brukes som vanlig. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Gmail som hovedmail, Hotmail som registrerings/spam/msn-mail. Har også mail på eget domene. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 gmail.com og hotmail.com Jepp. Men det er til gmailen mailen kommer. Lenke til kommentar
reggor Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gmail.com og Yahoo.no Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 gmail, yahoo og hotmail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå