Jeg_ruler Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg var før en TILHENGER av Matloc. Jeg løp hjem fra skolen (dengang 7.klasse) og det var han som blåste opp interessen min for Lov og rett. Den serien var kun GENIAL. Jeg må ærlig innrømme å ha sendt et brev til TvNorge for å se hvorfor de ikke sender den lenger. De har ikke rettighetene lenger. Derfor ber jeg om deres mulige støtte. Om dere liker Matloc, eller ei. Kunne dere hjelpe en stakkar? Hvis mange sender inn mail om at de ønsker Matloc tilbake på skjermen, så skal ikke jeg stå u veien for å si det sånn. Så stå sammen alle Matloc-tilhengere og send mail Hilsen en litt under-underholdt 14 åring som ber om 80-talls action-serie. Hilsen Bjørn Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det sugde så utrolig! Men merkelig nok så jeg på det omtrent hver bidige dag etter skolen en periode av en eller annen mystisk grunn. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Matlock og Hawaii five-0 I de "gode" gamle dager. Nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg så på det. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Vel....jeg så veldig mye på det, men jeg så også på Tomas Magnum, en spenningsserie om en detektiv fra Hawaii Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 matloc var vel greit nok på "sykedager". slår ihvertfall mye av det andre som går på tv på dagtid. men tror ikke jeg ville rusha hjem fra skola for å se det. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Matlock er fantastisk, helt klart en av mine favorittserier Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Serien Forsvar dekker nesten mitt behov for Matloc. Men ingenting kan måle seg med Matloc Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Grunnen til at jeg vil gå Jus! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Prøvde alltid å få med meg Matloc eg og... eg skjønar ikkje heilt kvifor no. Men det hadde vore hyggeleg om det vart sendt igjen.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Thats what I'm talking about. Send dem mail, da vel! Edit: Jepp. Det er også grunnen til at jeg også vil gå jus <og leif vil også det Endret 10. november 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå