kris677 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 vurderer hvem prosjektor jeg skal velge.. ser at dell har veldig gode "tall" , men jeg finner ingen tester på disse. dell 4100mp har 2000:1 kontast, 2200 ansi lumen , 1024x768 oppløsning og dlp. den koster ca 17000. vurderer også benq 7800, men jeg er redd den ikke er lyssterk nok her. jeg har ingen mulighet for å få det veldig mørkt i stua... noen som har vært borti dellèn? kommer nestenb bare til å bli brukt til video... Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har ikke vært borti dell'en, men den høres bra ut, men synes den var velldig dyr. Jeg ville valgt Benq pe7800, den skal være drit bra Men det er jo ofte mørkt om kvelden og jeg regner med at du ser mye på film om kvelden og ikke midt på dagen? Benq pe7800 har vunnet mange tester osv.. Men hvorfor _SÅ_ høy ansi lumen på en projektor? (jeg snakker om dell'en) Jeg tror du neppe trenger mer enn 1500 ansi lumen i en stue! Lenke til kommentar
franckharry Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har var eier av en Dell projektor. I denne var det noen "speil" som har løsnet (de var limt fast og limet tålte ikke varmen). Dette sjedde etter 1 år og derved var garantien gått ut. Problemet med dette er at Dell ikke kan reparere projektorene de selger (om du klager innen garantien får du tilsent ny) eller informere om hvem som produserer projektorene for Dell (jeg tror det er Sharp) og derved kan man ikke få reservedeler til den. Jeg står nå med en 1 år gammel projektor som bare kan kastes. IKKE kjøp projektor fra Dell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå