sdasdsad Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Etter at jeg la inn siste Unified 5.1 driver til nForce2 hovedkortet mitt, så tar det år og dag å få opp log in screenen når jeg starter win xp. Fryktelig irriterende. Noen andre som har opplevd det samme og/eller har funnet en løsning på detta? Begynner å bli gal. Kan ta meg en tur på do i mellomtiden fra jeg starter pcen til log in screenen er klar. Alt annet er som normalt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Er også på dass nå, men det kom hovedsaklig etter sp2. Ikke det som er problemet? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Har lagt inn SP2 ja, men problemet kom neste oppstart av pcen etter jeg la inn unfied driver 5.10. Er så mye rart med windows at jeg lurer på switche til linux Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Kan være samme problemet som onkelen min hadde. Sjekk om hdd kjører på PIO-Mode i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Nope, ultra dma mode er på det Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Må jeg bare hive inn linux i stedet? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du kan kjøre linux og windows på samme hdd da. Det er vell mest praktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå