Keyzer28 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg bestilte en Ipod for halvannen uke siden. Fikk beskjed om jeg ville få den i slutten av denne uka. Jeg har derfor tracket pakken via internet, men skal man tro det som står der ble den plukket opp i Shanghai forrige fredag, og siden har ingenting skjedd. Er ikke denne tracking-funksjonen til å stole på? Hadde tross alt vært kjekt å vite når den dukker opp sånn at det er mulig å få tak i meg når den kommer. Noe annet jeg tenkte på: Jeg var dum nok til å svare ja på spørsmål om jeg ville ha gravert inn navnet mitt på den, og fikk plutselig for meg at den står i en slags inngraveringskø i Shanghai eller noe sånt? Hehe, jeg håper jeg tar feil der, for hvis ikke hadde det jo vært hyggelig å bli opplyst om at dette tok ekstra tid når jeg ringte og bestilte den. Hva skjer med pakken hvis TNT f.eks. ringer meg på mandag og jeg ikke er hjemme? For det er også et problem: Jeg oppga mobilnummeret mitt til Apple, men i mailen jeg fikk står hustelefonen min registrert. Altså har de selv aktivt funnet huttelefonnummeret mitt og registert det på meg i stedet for mobilnummeret mitt. Det vil si at TNT ikke får tak i meg hvis jeg ikke er hjemme... (For øvrig er det latterlig at man ikke kan kalle en heading "Appleshop", men må skrive minst 3 ord for å få postet innlegget). Keyzer Endret 7. november 2004 av It's me Lenke til kommentar
carp Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Aj, et par spørsmål her, ja! Jeg kan i alle fall svare på dem jeg vet omtrent svaret på. For to uker siden bestilte jeg selv en ipod, og etter hvert ble den sendt fra Shanghai. Der ble den værende i 3-4 dager, før den bevegde seg. Det trodde jeg da, men det viste seg at det var bare tracking-systemet som var treig å oppdatere seg. For det da det ble en oppdatering, så jeg at den hadde vært innom mange plasser i løpet av den tida (står dato osv.). Så den er sikkert på vei Nå er det slik at min ligger i Oslo en plass nå, og siden jeg bor i Nordland kan jeg ikke svare på det om selve leveringen. Hadde forresten gravering selv, og det tok bare 2 dager fra jeg bestilte til den var i post-systemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Når jeg sjekka hvordan ting lå an med min bestilling, fikk jeg beskjed om at den lå i nederland klar til sending. En time etterpå stod en fyr fra TNT og hamret på døra.. Så etter min mening er det trackingsystemet bare surr. Det positive er jo at den kommer fortere fram en man tror da. Hvis du ikke er hjemme når de ringer, legger de en lapp i postkassen med nummer osv. Endret 7. november 2004 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) (For øvrig er det latterlig at man ikke kan kalle en heading "Appleshop", men må skrive minst 3 ord for å få postet innlegget). Meningen med et emnefelt er at det skal beskrive tråden best mulig. Et ord vil aldri kunne beskrive en tråd optimalt. 3 ord er bare et minimum. Å bruke emnefeltet oppmot det maksimale er å annbefale, da en da kan beskrive tråden best mulig. Endret 7. november 2004 av It's me Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Takker og bukker for svar. Da burde den i så fall være her snart, for den ble sendt for 9 dager siden. Syntes det var litt merkelig at den eventuelt ble holdt igjen i Shanghai. Keyzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå