Gå til innhold

Hvorfor ikke reklamere for andre forum?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

jeg har et kanskje litt dumt spørsmål.

Men, hvorfor er det ikke lov til å reklamere for andre forum her på HW? jeg mener... dere har sikkert over 80% av alle forumbrukerne i norge, så om noen lager et forum som ikke "ødelegger statsen" til HW (f.eks hundeforum) så hvorfor får man ikke da lov til å sette ut link til det?

Jeg vil lage ett turnforum, men synes det er vanskelig å få folk til å komme og registrere seg..

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Hvordan skal man bestemme hvilke fora det kan reklameres for? Synes ikke det er så rart med totalforbud - like greit å forby all ikke-betalt reklame, så slipper forumdrifterene å konstant bruke tid på å behandle forespørsler og klager.

Det tillates ikke å drive reklame for webshopper (alle er enige om at de skal betale for det, ikke sant?), og man kan tjene penger på å drive forum også (kanskje ikke mye, men uansett). Hvis dette forumet mister brukere, mister nettsidene som finansierer forumet også brukere. Dette nettverket er vel like interessert i å ha brukere og inntekter som alle andre firmaer. :shrug:

Lenke til kommentar

Flyttes til rett kategori.

Grunnen til at det ikke tillates reklame er vel prinsippsak kan jeg tenke meg. Selv om vi kanskje ikke mister så mange lesere for at du reklamerer for det nye "Spis brød, bli tynn"-forumet ditt så kan det nok gå slik dersom vi skulle tillatt reklamering fra alle websider. Hvorfor skulle f. eks en webshop gidde betale for å reklamere dersom de kan gjøre det gratis?

NB: jeg bare gjetter her :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Nå var det jo en prinsippsak at bare folk i nettverket var moderatorer da og vi vet jo hva som har skjedd med det. Dog ser jeg problemet med at det kan bli merarbeid ut av det slik sindres har poengtert. Er vel kanskje greit at det også forblir sånn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...