ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 logoen =) Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hey.. åssn lager du logoen ? Syns den skrifta er fin jeg Bra ide med di cola flaskene.. orginalt :!: Keep Modding Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Hey.. åssn lager du logoen ? Syns den skrifta er fin jeg Bra ide med di cola flaskene.. orginalt :!: Keep Modding logoen er det 0oga Booga som laget (eller så var det kona hans) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 bilder av hvordan kassa er akkurat nå.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 siste =) Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Ja nå begynner det å ta form dette her Ikke så rart at radiatoren ble blank i kantene, de er jo av stål Liker kassen din, delene mine ser ut til å få et godt hjem Hey.. åssn lager du logoen ? Syns den skrifta er fin jeg Slike logoer lages hos reklamebyråer eller skiltfabrikker. Endret 20. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Liker kassen din, delene mine ser ut til å få et godt hjem satser på det ja Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Var med mamma og pappa til byen i dag faktisk og fikk "kjøpt" noe 90 grader bender.. Fikk dem gratis da, men egentlig hadde jeg måttet betalt nesten 500kr Jææævli dyrt, men pappa kjente karen (lucky me) Så jeg skal prøve å gjøre litt i kveld, så da kommer det mest sannsynlig bilder i natt =) stay tuned ballemann =) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hm... så nydelig ut nå som de flaskene var dekket til (no more jallamekk ) men er det meg eller blir bildene dine bare dårligere og dårligere i kvaliteten? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 hm... så nydelig ut nå som de flaskene var dekket til (no more jallamekk ) men er det meg eller blir bildene dine bare dårligere og dårligere i kvaliteten? btw: nei da, alle bildene er av like dårlig kvalitet Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Det blir betre og berte for kvar gong eg kikke innom her Du skal ha ros for å pusssssa så mykje på raddisen. Nokon plan over fargeval? Dei "pipene" likne på toppen av ein vulkan. Lakert dei som ein vulkan men lava langs sidene og raude leds nedi opninga. Detta prosjektet kan bare bli knall. Endret 20. november 2004 av Ødd Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Dei "pipene" likne på toppen av ein vulkan. Lakert dei som ein vulkan men lava langs sidene og raude leds nedi opninga. Detta prosjektet kan bare bli knall. Høres komplisert ut Er ikke helt sikker på hvilken farge jeg skal ha.. noen ideer? bør være ensfarge, er ikke så flink til å lakkere enda Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Hva med Camostil eller hva det heter. Om du har sansen for militærfargene da. Sjatteringer i brunt og grønt. Den ser jo litt kanon ut den kassen der Ellers tror jeg den vil kle sort. Endret 20. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 blir det ikke litt vanskelig å lakkere camo da? sort høres helt greit ut egentlig, men har hatt den samme fargen på alle kabinetta mine (som er sort) utenom sist, hadde en fin mørke blå fra bilteam, har lurt litt om jeg ikke skal ta den igjen, men det frister litt å lakkere grøn, gul, rød elns å, litt sånn som trekker til seg øyne Men jeg er ikke sikker =) Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Stikk innom eit bilverksted/lakkeiring og kjøp ein fin pearl(trur det heite det) eller metallikk lakk. Trur ikkje det koste så mykje for ein strayboks. Mørk grønn(pearl) hadde kledd kabinetet. Eller du kan gå for noko slikt som du nemnte, knall orange eller signalraud :!: Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Knall gul med sortmalte "flasker" da Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Orange med svarte viper striper Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Orange med svarte viper striper Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Mørke grønn hørtes interresant ut kanskje jeg skulle satse på det og noen viper striper svarte viper striper og mørke grønn kasse? Noen som støtter forslaget mitt? btw: ødd og 0ogaBooga, takk for tips Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Oppe og går nå ??? Update !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå