PioUs-JiN Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 haha nice, hva er den bygd ut fra? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 haha nice, hva er den bygd ut fra? bygd ut fra? forklar her må alt inn med teskje btw: spurte lærern min om jeg kunne lage fronten på kabinettet på skolen, og det fikk jeg Og da er jeg så frekk at jeg lager føtter med det samme Må bare ut å måle litt nå, bilder kommer senere =) mvh balemann Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 den tanken din. hva er den laget ut fra? en tuppervare boks? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Fett! Men skaff deg kamera mann! Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Ikke mas om kamera. Gutten vet at det han bruker ikke er det beste. Men man må jo bruke det man har. Og han har jo noe... Og nå fotograferer han jo slik at vi ser delene, og hva han gjør. Og det er jo det viktigste Stå på ballemann, fin tank det der. Trenger ikke være større. Men prøv å legge litt svamp (skumplast) eller noe i bunn av tanken. Som pumen står på. Demper vibrasjonene fra pumpen Men det må ikke tette innsuget på pumpen Plasser i allefall tanken oppå noe slikt. Og retur fra systemet bør ikke strømme direkte mot pumpens innsug. Da vil luftbobler gå inn i pumpen og ta seg en ny runde i systemet. Returen må inrettes slik at bobler flyter opp. Endret 17. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 =) laget ut fra en tupperware boks ja.. Og jeg har ikke noe annet en webcam, deal with it Jepps 0oga Booga, skal se om jeg ikke har noe å sette tanken på =) Fikk foresten tak i en liter desstilert vann i dag =) bare 16,- kroner Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 I morra skal jeg begynne på fronten og kanskje føttene, så da blir det flere bilder vett.. (om jeg blir ferdig da) hadde foresten frostvæske i garasjen også.. Sa da satser jeg på at jeg få sette opp vannkjølinga om ikke så lenge =) mvh ballemann =) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Føttene er ferdig og snart fronten også masse digg utstyr på verkstedet, EZY Men alt ligger på skolen enda... Og jeg har også sparklet litt mer på toppen, slik at det ser litt bedre ut, mener jeg da. Skal gå igang med å plassere vannkjølinga snart, så da kommer det bilder seff =) mvh ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Har foresten laget en liten Paint skisse over hvordan kabinettet skal bli (sånn ca) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Har foresten pussa ferdig radiatoren, men det er noe klikk med webcamet, det blir bare skurr.. Skal se om jeg får fikset det Bilder kommer iallfall =) det lover jeg mvh ballemann Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har foresten pussa ferdig radiatoren, men det er noe klikk med webcamet, det blir bare skurr.. Skal se om jeg får fikset det Pussa radiatoren? Ikkje heilt med. Skal du han noen vifta i den utstikkaren på sida av kabinetet? Gleder meg til bildene. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Har foresten pussa ferdig radiatoren, men det er noe klikk med webcamet, det blir bare skurr.. Skal se om jeg får fikset det Pussa radiatoren? Ikkje heilt med. Skal du han noen vifta i den utstikkaren på sida av kabinetet? Gleder meg til bildene. pussa radiatoren ja.. Om du ser på bilde (vedlagt).. Nå shiner det der jeg har merket rødt =) Og kappet av rørene litt på begge sidene, har også festet samme ballemann logoen på radiatoren som det er på cpu blokken... =) skal fikse bilder så snart jeg finner det andre webcamet (samme som det andre, bare at jeg tror det funker) mvh ballemann edit: glemte å legge med det bildet Endret 19. november 2004 av ballemann Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 det så bra ut Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 det så bra ut Takk takk Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 aaa skjønner. Blir bra. Likte finishen på blokka. Skal vel ikkje pussa lika mykje på raddisen. Grei størelse på radiatoren. Tre 120 mm vifter? Treng ikkje mykje luft over den. dvs stille Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Jahhh, stille Endret 20. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ja.. vi er trøtte nå.. men jeg regner med radiatoren ble fin... ehh.. hva blir det neste du skal jobbe med? bra arbeid hittil iallefall... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) aaa skjønner. Blir bra. Likte finishen på blokka. Skal vel ikkje pussa lika mykje på raddisen. Grei størelse på radiatoren. Tre 120 mm vifter? Treng ikkje mykje luft over den. dvs stille finishen er bedre på radiatoren hehe, det neste jeg skla jobbe med er plassering og tillpassing av tank, + at jeg har igjen hælvette sæ jævli my (fyfy ordbruk) pussing på toppen og sidene =( Og ja jeg vet, jeg er en lat slask gadd ikke lete etter webcam men det første funker nå iallefall av en eller annen merkelig grunn men men, nå er jeg trøtt natti natt ballemann edit: btw: radiatoren er 400mm lang og 200mm bred sånn ca.. Endret 20. november 2004 av ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 bilder: den shiner mer i reallife, trur jeg må ønske meg et nytt kamera til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå