PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hm.. latskap er no shit... begynt lakkingen eller? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 hm.. latskap er no shit... begynt lakkingen eller? hehe nei. gjenstår fortsatt mye pussing =( hater pussing.. Pluss at jeg ikke har penger til lakke enda Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hehe.. penger jah... skal selv snart starte et prosjekt der jeg har lagt av en del peng håper det blir bra Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Jejj i dag er det "i morgen" og da har jeg jo lovet bilder.. Skal sette sammen kabinettet og knipse noen etterpå nå =) ¨må bare pusse fronten litt den ser ikke ut Fikk faktisk litt penger i dag å 150,- ;O : Så da blir det destilert vann, frostvæske, vanntank (noen ide'er?), og primer Om det er noen som har ide'er til billig vanntank så skrik ut.. Har litt vanskeligheter med å finne ut hva jeg skal bruke.. Har sett litt i skapet til mor og fant noe men det var tupperware og ALT for dyrt :S faen meg 350,- for en liten boks Så skrik ut mvh ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Fy faen nå er jeg jævli lei av å pusse bilder: Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 enda et :O Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Utrolig bra Du kan jo bruke en colaflaske til vanntank. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Utrolig bra Du kan jo bruke en colaflaske til vanntank. Takk takk, men, hvordan skal jeg få pumpe nedi? Må ha pumpa nedi tanken skjønner du =) Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 det blir jo rått til slutt , men nå ser dette hærpa ut Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Dårlige bilder. Web-cam, i know Men prøv å eksperimentere litt med belysningen. Spotlight, lekselampe eller noe... Slik at detaljene kommer litt bedre frem. Mine første erfaringer med digitalkamera var med et Barbiekamera til 149,- på salg. Lærte da at lysettingen var viktig for å få et bra resultat med slikt dårlig utstyr. Edit: Bruker nå et Canon PowerShot S40. Litt avlegs nå, men sikkert ikke verre enn eieren Endret 15. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Hehe.. Får se om jeg ikke får lånt et kamera til en kopmis elns, får se om jeg gidder Har foresten fikset tank nå var på det nye senteret på tiller med mamma og pappa og fikk øye på en sånn perfekt liten tank til bare 15,- kroner genialt Bilder kommer såklart når jeg er ferdig med tanken mvh ballemann =) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Har bestemt meg for å kaste den fronten der.. den er alt for stygg. lager meg en ny en i tre tror jeg, får se om jeg får lov av læreren har også bestemt meg at føttene skal være i tre.. Få godsnakke litt med lærern Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Artig prosjenkt. Likte utforminga på innsuga. Sidan du har dårleg kvalitet på bileta, kunne du ha tatt eit par detaljbilder? Det er vanskelig å sjå når det er så lang avstand. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Artig prosjenkt. Likte utforminga på innsuga. Sidan du har dårleg kvalitet på bileta, kunne du ha tatt eit par detaljbilder? Det er vanskelig å sjå når det er så lang avstand. Det kan jeg vettu, Kan slenge med et par samtidig som jeg snapper noen bilder av tanken.. Snart ferdig med innerste del nå.. Mangler bare å lage en treboks til å ha rundt.. =) mvh ballemann Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Har du festet blokkene nå eller... Hvis ikke, ikke stram mutrene for hardt Husk at du ikke har fjæring Men med forsiktighet går det bra. Har flere blokker selv som ikke har fjæring, og vet om andre som har montert uten også Fint at du fant en grei tank. Den behøver ikke være potte tett. Bare tilnærmet, slik at damp ikke slipper ut, men kondenseres innvendig. Hadde selv en "åpen" tank montert under PCen. Tank med pumpe Og: "matboks" vanntank og radiator fra kupevarmer i bil Tanken var her støyisolert med blygummimatte. :!: Og det lå to 80mm vifter i trerammen under radiatoren. Ørtende edit: Tips: blygummi-matte kan kjøpes hos de som driver og lager sitteputer/setetrekk til båter, og selger støydemping for motorkasser og annet vibrerende og støyende Endret 16. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kommer vannblokken borti den dustete kanten på sokkelen? Må du frem med fil eller Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Kommer vannblokken borti den dustete kanten på sokkelen? Må du frem med fil eller Hmm vannblokken passer perfekt den Har gjort ferdig tanken og nå.. Men som alltid er jeg for lat til å ta bilder SKAL poste bilder i morra, i promise Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Tah vanntank as i promised =) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 one more Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 siste =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå