IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Nei ingen det bare virket som det fordi du hadde det i toppen av quoten din.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Nei ingen det bare virket som det fordi du hadde det i toppen av quoten din.. No offense men du burde virkelig lære deg å forstå hva folk skriver.. Ser jo i vær post du skriver at du er litt på villspor.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Vannkjøling i bærbar Spray 5-56 i alle åpninger og senk den i en balje :!: On Topic: Rimelig speisa design. "Out in space" eller "Harrier Jet" ? Lurer fælt... Ser litt Aero ut til tross for at det skal være vann inni. Håper raddisen får plass Åpnet pakken? Og hva sier mor? Hehe radiator fikk AKKURAT plass.. 2mm margin mellom hovedkortet.. mor syntes blokken var fin :D Øverst der i quoten... Ja, jeg er OFTE på villspor.. Sånn er det å vere blond.. Endret 13. november 2004 av lolminator^ Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ja du er på villspor blonde.. Bare tøys alt sammen. Det er noe som heter ironi.. Ikke lett for mange. Men for de som tar tegningen er det bare morsomt... Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hør litt på Dirty Oppland .... Ironi på første klasse Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hør litt på Dirty Oppland .... Ironi på første klasse Haha, trønder musikk på sitt værste *kose med meg cradle of filth - mannequin* Det er musik det Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jaja, hadde ikke noe bedre eksempel... De som ikke forstår ironi sliter i alle sammenhenger.... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Offtopic Kan vi få se noen bilder? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 ja få se bilder av det du har fått og det du har eventuelt gjort... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Har vel egentlig ikke noe nytt å vise dere enda.. Men i morra, har limet på sidene nå, skal sparkle i morra. Da kommer det bilder vettu =) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 du har tid til å sparkle men ikke lakkere :p Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 du har tid til å sparkle men ikke lakkere :p Ja vell.. Serriøst, du er innleggssjuk.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Ja, 90 innlegg på 4 dager som medlem... Haha dette var jo litt av et innlegg det her og da Jeg skal skjerpe meg *edit* skriveleif Endret 14. november 2004 av lolminator^ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ja, 90 innlegg på 4 dager som medlem... Haha dette var jo litt av et innlegg det her og da Jeg skal skjerpe meg *edit* skriveleif OT: ja det er alt for mange meningsløse innlegg.. Trur det er lurt å skjerpe seg, før en eller annen moderator kommer å gir deg dask... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hm... trodde du hadde limt de fast på de bildene du hadde lagt inn jeg... men gleder meg til i morgen... hvordan er det du har tenkt for deg fronten.. nysgjerrig Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 hm... trodde du hadde limt de fast på de bildene du hadde lagt inn jeg... men gleder meg til i morgen... hvordan er det du har tenkt for deg fronten.. nysgjerrig toppen ja.. Men ikke siden, bare teipa Fronten ja.. Skal ikke lage ny front allikavell, bare finpusser den jeg har.. Sprakler igjen alt og lager nye knapper osv, kan hende jeg smeller til med en cola flaske i front også Vi får se hvor mange vifter jeg får råd til Må eventuelt ønske meg til jul Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Så mange vifter i en vannkjølt Endret 14. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Så mange vifter i en vannkjølt Hehe ja.. Alle kommer til å være _veldig_ lydløse.. De eneste viftene jeg har planlagt å sette inn er to 120mm på 16db hver (som jeg har).. Pluss at det meste skal støydempes.. Pumpa og harddiskene som kommer til å stjele min oppmerksomhet når jeg starter maskina uansett Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ser bra ut det her btw: sorry for at jeg ikke har lagt ut bilder enda, var på bursdag, Og nå gidder jeg bare ikke skal se om jeg er like lat i morgen (bilder kommer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå